Grupul francez producator de anvelope Michelin doreste sa prelungeasca programul angajatilor germani, fara a acorda compensatii salariale, pentru a spori productivitatea celor cinci uzine de productie din Germania.
Cei aproximativ 5750 de salariati ai Michelin din Germania au fost informati despre proiectul privind prelungirea programului de lucru, de la 37,5 ore pe saptamana practicat momentan pana la 40 de ore pe saptamana, fara a acorda compensatii salariale pentru acest lucru, a precizat cotidianul german. "Presiunea concurentei si a clientilor este enorma", a declarat pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung patronul Michelin Germania, Jrgen Eitel, "si nu vom mai putea amana acest lucru mult timp", informeaza NewsIn.

Obiectivul Michelin este de a majora productivitatea celor cinci locatii de productie din Germania cu 30% pana in 2010. Michelin a anuntat, in urma cu doua luni, ca va creste preturile pentru producatorii de masini, la anvelopele vehiculelor de transport turistic, ca o masura de reducere a presiunii create de costurile ridicate ale materiilor prime.

"Din cauza cresterii continue a preturilor materiilor prime, Michelin va mari preturile anvelopelor pentru autocare si camioane usoare, care se vand, in lumea intreaga. Aceasta crestere, care se va situa intre 6 si 8%" si se va aplica incepand cu luna octombrie, declarau reprezentantii companiei. Preturile ridicate ale materialelor de productie au deteriorat rezultatele companiei si i-au obligat pe reprezentantii sai sa-si reduca previziunile pentru 2006. Veniturile Michelin, pentru primul semestru, au scazut cu peste 6%, pana la aproape 645 de milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri