Cei aproximativ 5750 de salariati ai Michelin din Germania au fost informati despre proiectul privind prelungirea programului de lucru, de la 37,5 ore pe saptamana practicat momentan pana la 40 de ore pe saptamana, fara a acorda compensatii salariale pentru acest lucru, a precizat cotidianul german. "Presiunea concurentei si a clientilor este enorma", a declarat pentru Frankfurter Allgemeine Zeitung patronul Michelin Germania, Jürgen Eitel, "si nu vom mai putea amana acest lucru mult timp", informeaza NewsIn.

Obiectivul Michelin este de a majora productivitatea celor cinci locatii de productie din Germania cu 30% pana in 2010. Michelin a anuntat, in urma cu doua luni, ca va creste preturile pentru producatorii de masini, la anvelopele vehiculelor de transport turistic, ca o masura de reducere a presiunii create de costurile ridicate ale materiilor prime.

"Din cauza cresterii continue a preturilor materiilor prime, Michelin va mari preturile anvelopelor pentru autocare si camioane usoare, care se vand, in lumea intreaga. Aceasta crestere, care se va situa intre 6 si 8%" si se va aplica incepand cu luna octombrie, declarau reprezentantii companiei. Preturile ridicate ale materialelor de productie au deteriorat rezultatele companiei si i-au obligat pe reprezentantii sai sa-si reduca previziunile pentru 2006. Veniturile Michelin, pentru primul semestru, au scazut cu peste 6%, pana la aproape 645 de milioane de euro.