Gigantul american McDonald\'s a inaugurat 15 cafenele pe piata din Japonia, intrand astfel in concurenta directa cu Starbucks, care detine 700 de unitati.
McDonald's are ca strategie cresterea numarului de clienti in cafenele prin rapiditatea si comoditatea serviciilor, aducand astfel ceva din regimul restaurantelor sale. Grupul american de fast-food, McDonald's, prezent pe piata din Japonia din 1970, propune in cafenele sale o gama de bauturi calde, dar si reci.

"Ne asteptam sa captam o noua clientela, cu scopul de a mari numarul clientilor fideli", a declarat reprezentantul McDonald's din Japonia, Eikoh Harada.

Miercuri a avut loc deschiderea McCafe din cartierul central Ebisu din Tokio, unde piata de cefenele concurenta este deja consolidata. Salariatii si studentii frecventeaza aceste lanturi de cafenele pentru a dejuna in graba, sau pentru a petrece ore in sir citind sau studiind, intr-o ambianta linistita.

Japonia, tara traditionala a ceaiului, a cunoscut o explozie a numarului de cafenele dupa sosirea pe piata din Tokio a companiei Starbucks in 1996.

McDonald's a anuntat in aprilie vanzarea a aproximativ 1.600 de restaurante in America Latina si in Caraibe, astfel incat sa isi poata concentra resursele in pietele in care vede o mai mare oportunitate de crestere, cum ar fi China. Veniturile totale ale lantului de restaurante au crescut cu 12%, pana la 6,01 miliarde dolari. Analistii se asteptau la venituri medii de 5,90 miliarde dolari, potrivit Reuters Estimates.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri