Air France KLM a afisat o majorare cu 28% a profitului operational inregistrat in al doilea trimestru al anului fiscal curent, la 725 milioane euro, depasind estimarile analistilor si confirmand obiectivele financiare pentru anul fiscal 2007/2008, relateaza Reuters, citat de NewsIn.
Cea mai mare companie de aviatie din lume din punct de vedere al veniturilor a declarat ca profitul net obtinut in al doilea trimestru fiscal aproape s-a dublat, la 736 milioane euro, veniturile crescand cu 5,8%, la 6,489 miliarde euro.

Air France KLM a declarat ca profitul a fost sporit mai ales printr-un castig de capital de 202 milioane euro, obtinut prin vanzarea unei participatii din sistemul de rezervari Amadeus.

Profiturile grupului au fost majorate si de "cresterea globala robusta" care a dus la sporirea cererii, mai ales pentru zborurile de cursa lunga.

Analistii chestionati de Reuters au mizat in medie pe un profit operational de 659 milioane euro si pe venituri de 6,484 miliarde dolari, precum si pe un profit net de 447 milioane euro.

Air France KLM a confirmat obiectivele anuale, de a majora profitul operational anual, mizand pe depasirea performantei din anul fiscal precedent, de 936 milioane euro.

"Primul trimestru a fost bun, al doilea a fost foarte bun", a declarat directorul executiv adjunct al companiei, Pierre-Henri Gourgeon.

Grupul franco-olandez, creat in 2004 prin fuziunea companiilor Air France si KLM, a declarat ca intentioneaza sa isi majoreze randamentul capitalului investit la 8,5% pana in 2009-2010.

Air France-KLM a promis investitorilor ca va continua sa se intereseze de posibile fuziune cu alte companii europene de aeronautica, daca aceste tranzactii ar proteja obiectivele pe termen scurt ale grupului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri