Profitul net afisat de Puma pentru cel de-al doilea trimestru al acestui an e in usoara crestere fata de cel de 45,2 milioane euro din perioada similara a anului trecut.

Vanzarile nete ale Puma au crescut cu 6,3%, la 576,8 milioane euro, in concordanta cu estimarile specialistilor, iar reprezentantii companiei prognozeaza o crestere a vanzarilor de cel mult 10% pentru anul 2008, in ciuda reducerii consumului.

"Sunt increzator in capacitatea companiei de a inregistra crestere economica in acest an, chiar si in contextul unui mediu economic dificil", a declarat directorul executiv, Jochen Zeitz.

Citeste si:

Vanzarile in Statele Unite au scazut cu 0,9% in al doilea trimestru, iar comenzile de pe piata americana, de la sfarsitul lui iunie, s-au redus cu 14,8% fata de perioada similara a anului trecut.

Compania rivala Adidas, numarul doi mondial in productia de echipament sportiv, si-a revizuit, marti, in crestere obiectivele financiare pentru acest an, datorita sporirii profitului in al doilea trimestru pe seama campionatului de fotbal Euro 2008.

Titlurile Puma s-au apreciat cu 1,2% la inceputul sedintei de tranzactionare. In decursul anului, actiunile companiei au pierdut 20%.