Pruducatorul de cosmetice a anuntat ca vanzarile din al treilea trimestru au insumat 4,24 miliarde euro, in scadere cu 0,7% de la nivelul de 4,27 miliarde euro din aceeasi perioada a anului trecut, informeaza NewsIn.

La valori ajustate de fluctuatiile valutare si efectele achizitiilor, vanzarile au crescut cu 0,8%, fiind prima oara in acest an cand se inregistreaza un avans.

Compania a estimat ca va inregistra o crestere mai puternica in al patrulea trimestru.

Toate diviziile au inregistrat o ameliorare semnificativa fata de prima jumatate a anului, a declarat directorul executiv, Jean-Paul Agon. In primul semestru, vanzarile ajustate au scazut cu 3,2%.

Ca si alte companii producatoare de bunuri de consum, L'Oreal a redus preturile pentru a atrage clientii, ce si-au diminuat cheltuielile pe perioada crizei.

Analistii sustin ca L'Oreal plateste si pretul anilor in care a cheltuit foarte putin pentru publicitate, fapt ce a dus la scaderea cotei de piata.

Noua strategie a L'Oreal, ce include alocarea unui buget mai mare pentru publicitate, a inceput sa dea roade in al treilea trimestru.

Cea mai puternica cerere a fost inregistrata in pietele emergente, precum Brazilia si India, desi cota de piata a grupului a crescut si in Statele Unite, a mai spus Agon.

Cu toate acestea, L'Oreal a inregistrat o scadere a cotei de piata in Europa, unde se confrunta cu o concurenta puternica din partea marcilor mai ieftine.