Conform unui studiu ce cuantifica increderea consumatorilor, realizat de catre Unity Marketing, cheltuielile celor ce achizitioneaza bunuri de lux au scazut cu 19,7 la suta in Q2 al anului 2008, fata de acceasi perioada a a anului 2007, si cu 5,3 la suta fata de Q1 al acestui an.

In consecinta, celebrul brand de lux Cartier va incepe o colaborare cu platforma sociala MySpace. Astfel, MySpace va prezenta pe pagina oficiala colectia “Love” semnata de Cartier, acesta campanie de marketing urmand sa fie difuzata pe o perioada de un an.

Pe de alta parte, absenta marcii Louis Vuitton de pe platformele online nu a afectat in niciun fel vanzarile, brand-ul situandu-se in aprilie 2008 pe primul loc in clasamentul celor mai cumparate marci de lux.

Citeste si:

Un studiu recent realizat de catre Luxury Institute arata faptul ca doua treimi dintre cumparatorii obisnuiti de brand-uri de lux au inceput sa folosesca internetul pentru a-si achizitiona produsele preferate, in timp ce mai mult de jumatate folosesc un motor de cautare online. Mai mult decat atat, 84 la suta dintre acestia au incredere deplina in site-urile ce prezinta discutii asupra unui produs si parerile celorlati consumatori.

Cu toate acestea, chiar daca 52 la suta dintre brand-urile de lux isi expun produsele online, doar 12 la suta dintre acestea ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima opiniile cu privire la obiectul achizitionat. Totodata, 40 la suta dintre aceste brand-uri sustin ca se bucura de o adevarata comunitate online, in timp ce 25 la suta nici macar nu au planuri in acest domeniu.