„Daca in urma cu trei ani advertiserii alegeau campanii costisitoare de comunicare in masa pentru a ajunge la consumator, acum advertiserii au inteles ca trebuie sa faca o tranzitie spre metode de promovare mai eficiente, foarte targetate. Necesitatea extinderii resurselor de BTL vine in primul rand dinspre clientii din portofoliul nostru, insa nu numai. Numirea lui Mircea si decizia de a extinde divizia Lowe Vibe ne va ajuta si sa raspundem mai bine cererilor de new business”, spune Oana Cociasu, managing director al Lowe&Partners, agentie cu afaceri de 6,13 milioane de euro in 2010.

Mircea Sebe (foto) are o experienta de peste 12 ani in comunicare si a lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo). El s-a alaturat Lowe& Partners in noiembrie anul trecut, anterior lucrand aproape zece ani pentru OgilvyAction.

Managerul se va ocupa de consolidarea echipei si de integrarea activitatilor de BTL cu celelalte specializari ale grupului Lowe.

“BTL-ul nu mai poate fi clar delimitat de alte discipline. BTL inseamna mai mult decat clasicele evenimente sau promotii… inseamna sa ajuti procesul de vanzari al companiilor sa se intample mai eficient”, spune Mircea Sebe, director de BTL in cadrul agentiei Lowe&Partners.

Citeste si:

Compania lucreaza pentru clienti precum Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Rosie Romana.

Lowe &Partners este membra a grupului de comunicare din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive si Medic One. Agentia a avut o cifra de afaceri de circa 6,13 milioane de euro in 2010, conform Ministerului de Finante.