Cei mai multe persoane care folosesc internetul si televiziunea simultan sunt in Norvegia (70%) Franta (68%), si Marea Britanie (62%).

O treime dintre internautii care folosesc ambele medii spun ca activitatile de pe online sunt legate de programele TV pe care le vizioneaza, aceasta fiind o mare oportunitate pentru branduri sa relationeze cu consumatorii prin ambele platforme.

“ Nu mai este valabil sa spunem ca utilizarea internetului este o activitate specifica si solitara. Varietatea de dispozitive folosite pentru a accesa continut online si gradul in care le folosesc combinat cu alte medii arata un mare angajament pe care consumatorii il au fata de internet in ziua de astazi. De exemplu, multi dintre europeni navigheaza pe internet in timp de se uita la TV si o treime din ei cauta informatii complementare Acele companii, care inteleg si care se adapteaza la aceste modele de consum media, vor fi acelea care vor avea success in viitor”, afirma Alison Fennah, vicepresedintele pentru marketing si cercetare al IAB Europe.

Studiul a fost realizat prin interviuri online, telefonice si fata in fata si a insumat peste 50.000 de intervievati din 28 de piete.