Sustinuta printr-o campanie puternica pe principalele canale media - print, radio si TV, promotia se desfasoara la nivel national in perioada 7 aprilie – 27 mai. Mecanismul promotiei este simplu si usor de inteles: la deschiderea unui depozit la Piraeus Bank, clientul poate castiga, prin tragere la sorti, premii zilnice in valoare de 1000 RON, sau premiul cel mare, acordat la sfarsitul promotiei, cu o valoare de 7 ori mai mare decat cea a depozitului facut la banca.

O componenta importanta a promotiei este reprezentata de spotul TV, denumit de creativii de la Foote Cone & Belding „Mobilizarea castigatorilor”. Spotul porneste de la ideea ca oricine poate economisi bani din extra-joburi, pe care-i poate folosi pentru a deschide un depozit bancar la Piraeus Bank; si, astfel, poate castiga unul din premiile atractive ale promotiei. Personajele spotului au fost alese cu grija, iar activitatile din care acestea reusesc sa economiseasca bani in plus, pe langa jobul curent, sunt duse la extreme, tocmai pentru a evidentia si mai bine ideea principala a spotului. Bunicul promoveaza sucul de rosii intr-un mod original, bunica se ocupa cu comercializarea delicioaselor dulceturi, sotul se delecteaza reparand ceasuri, iar sotia este pasionata de designul vestimentar.

Astfel, oricine poate economisi, iar pasiunea de-o viata poate sa-ti aduca bani in plus, indiferent de varsta pe care o ai. Mai departe nu trebuie decat sa faci un depozit la Piraeus Bank si poti castiga unul din premii.

Filmarile desfasurate pe durata unei zile intregi au avut parte si de momente inedie. Un grup de vizitatori veniti la Casa Fotbalului (una din locatiile de filmare) a cerut informatii de la secretara aflata la intrare, fara sa realizeze ca de fapt sunt in timpul filmarilor si se adreseaza unui personaj din spot.

„Proiectele realizate impreuna cu Piraeus Bank reprezinta o provocare datorita domeniului bancar care a devenit foarte competitiv, dar in acelasi timp si o incantare datorita colaborarii extraordinare dintre oamenii agentiei si ai bancii care au format practic o echipa in cei aproape doi ani de colaborare”, afirma Cosmin Radoi – New Business Director

Din partea Piraeus Bank, promotia de aniversare a celor 7 ani de prezenta in Romania a fost coordonata de catre Cristina Micu, Marketing Manager.

Echipa Foote Cone & Belding care a contribuit la realizarea campaniei este formata din: Andreea Paun – Copywriter, Dragos Radulescu – Art Director, Oana Padure – Strategic Planner, Cosmin Radoi – New Business Director. Regizorul spotului a fost Eduardo Vasquez, iar casa de productie Animotion Production / Rollin Film.