Pascu va fi responsabil de continuarea si stimularea inovarii, precum si de transformarea businessului atat intern cat si in relatia cu clientii.
Recent au avut loc mai multe schimbari in echipa de creatie: Mihai Fetcu a fost numit director de creatie, iar Stefan Vasilachi este head of art. Conturile BAT si Vodafone vor fi coordonate de Ondina Olariu din pozitia de client service director.
G2 Romania este o agentie de publicitate cu afaceri de aproximativ 9 milioane de euro in 2011 si cu peste 140 de angajati in shopper marketing, digital, CRM, promotii, branding, evenimente, activari HoReCa. In ultimii trei ani, G2 Romania a adaugat mai mult de 35 de branduri in portofoliu, castigand proiecte in sectoare precum telecom, automobile, food&drinks si servicii financiare.
Printre clientii companiei se numara British American Tobacco, Procter&Gamble, Vodafone, Asirom, Opel, Ivatherm, GlakoSmithKline, Absolut Vodka, Avon, Titan Loulis, Pfizer, Emirates, New Yorker.
Compania face parte din reteaua G2 care opereaza in 40 de birouri din 28 de tari si care are un portofoliu de clienti care include Adobe, Aetna, Campbell Soup Company, The Coca-Cola Company, GlaxoSmithKline, Heineken, Kraft, Procter & Gamble si Pfizer.
G2 face parte din grupul de comunicare WPP.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: