“Echipa de la Saatchi & Saatchi a demonstrat clar ca intelege misiunea Sony Ericsson si, mai important, intelege perspectiva noastra asupra viitorului. Asteptam cu nerabdare noul parteneriat cu Saatchi & Saatchi si campanile ce vor urma,” declara Dee Dutta, Sony Ericsson, intr-un comunicat.

“Suntem incantati de faptul ca am reusit sa atragem increderea Sony Ericsson in Saatchi & Saatchi Londra si in reteaua noastra de agentii, dupa o competitie formidabila ce a implicat unele dintre cele mai bune agentii de publicitate globale. Speram ca rezultatele colaborarii cu un client atat de ambitios si cu spirit vizionar sa confirme calitatea brandului,” declara Lee Daley, presedinte si CEO al Saatchi & Saatchi Londra.

Detaliile privind parteneriatul dintre Sony Ericsson si Saatchi & Saatchi sunt in curs de finalizare. Agentia Saatchi & Saatchi a fost aleasa in urma unui pitch care a inclus DDB Londra, Publicis si McCann Erickson. Colaborarea nu afecteaza campania de Craciun realizata de McCann Erickson pentru Sony Ericsson si care va incepe din aceasta toamna.