Phoenix Media, care ofera servicii de outdoor (publicitate stradala) si care detine in prezent cinci ecrane TV outdoor in Bucuresti, spune ca va achizitiona in 2007 alte circa 10 ecrane printr-o investitie pe care Dio Boaca, managing partner al companiei, o estimeaza la 1,5 milioane de euro.

"Phoenix Media doreste sa consolideze o retea de ecrane TV outdoor (TV screens) in mai multe orase din Romania", a declarat Boaca pentru NewsIn. El spune ca, pana la sfarsitul anului 2007, Phoenix Media vrea sa ajunga la un numar de 15 ecrane, iar la finele lui 2008, sa detina 30, informeaza NewsIn.

El a adaugat ca, prin aceste achizitii, Phoenix Media vizeaza consolidarea pozitiei companiei pe segmentul media electronice."Este un segment pe care noi l-am deschis odata cu aducerea primelor TV screens in Romania (in Bucuresti, in piata Unirii si zona Academiei Militare - nr.) si pe care vrem sa ne pozitionam ca pionieri ai acestui tip de publicitate", a argumentat Boaca. Pentru anul viitor, Phoenix Media spune ca a scazut cu 25% tarifele la net (dupa aplicarea discounturilor). "Interesul meu acum nu este sa fac profit imediat, ci sa creez o baza cat mai larga de clienti", a explicat el.

Citeste si:

Potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare Brandbehavior si comandat de Phoenix Media, trecatorii observa ecranele TV outdoor in proportie de 62%. Studiul a fost efectuat in perioada 14 - 24 septembrie, pe un esantion de 500 de persoane. Phoenix Media este prezenta pe piata de outdoor romaneasca din anul 2003 si este prima companie care a introdus ecranele TV outdoor in Romania, in noiembrie 2005. Phoenix Media detine 5 panouri video si alte 140 de fete (panouri publicitare), potrivit reprezentantilor companiei.

Phoenix Media estimeaza o cifra de afaceri de 1,4 milioane de euro in 2006. Printre advertiserii care au optat sa-si faca reclama prin intermediul ecranelor TV outdoor ale Phoenix Media numara Banc Post, BCR, British American Tobacco, Coca Cola, Dacia, JTI, Philip Morris, Rompetrol, Vodafone.