In urma unui proces de selectie care a inclus cele mai bune agentii de specialitate, Bayer a decis sa isi consolideze contul de media din Statele Unite ale Americii alaturi de agentia Initiative.

Parteneriatul dintre Bayer si Initiative este extins, astfel, de la media buying la media full service. Celelalte piete in care Initiative va gestiona contul de media Bayer sunt Austria si Spania in regiunea EMEA, Argentina, Chile, Columbia, Ecuador si Venezuela in regiunea America de Sud, anunta un comunicat al agentiei Lowe.

Initiative America de Nord a castigat contul de planificare & achizitie media al Bayer HealthCare – divizia Consumer Care, dupa cum a anuntat Richard Beaven, CEO al agentiei. Agentia Initiative a asigurat si pana acum serviciile de media buying pentru Bayer, insa de acum inainte va gestiona si planificarea media a acestui cont. Richard Beaven, CEO Initiative, a declarat ca acest succes este rezultatul cumulat al realizarilor agentiei in parteneriatul cu Bayer si al viziunii inovatoare pe care Initiative o are asupra viitorului.

Citeste si:

“Aceasta victorie este o marturie a rezultatelor excelente pe care Initiative le-a obtinut pentru Bayer de-a lungul anilor, dar si o dovada a capacitatii noastre de a livra solutii comprehensive”, a precizat Beaven.

Componenta de media planning a contului Bayer este cea mai recenta victorie din seria de noi conturi de media planning si buying castigate de Initiative in ultimul an. Printre reusitele recente se numara contractele semnate cu CBS, Showtime, Lionsgate Films si Gateway.

Cu o retea de 99 de agentii in 58 de tari, Initiative asigura activitati de media planning & buying si consultanta strategica. Initiative ofera solutii de comunicare media unor companii de renume, precum: Bayer-Roche, Bang & Olufsen, Burger King, Computer Associates, Continental Tyres, Credit Suisse, easyGroup, France Telecom, Fujitsu Siemens Computers, Home Depot, Johnson & Johnson, Patek Philippe, Ricoh, Samsonite, Storck si SC Johnson.