Evenimentul care se va desfasura incepand de vineri timp de 10 zile vrea sa doneze 1000 de lei pentru fiecare pahar de bere vandut
Presedintele companiei Tuborg Romaniam, Shachar Shaine a anuntat astazi a patra editie a festivalului International Tuborg. Organizatorii Festivalului International Tuborg propun bucurestenilor o intalnire intre beri de calitate, muzica si distractie, iar evenimentul se va desfasura in perioada 27 mai 5 iunie, in Piata Constitutiei din Bucuresti. In spatele scenei si organizarii Festivalului se afla agentia Prospero iar pe partea de comunicare agentia Tempo Advertising.

Editia 2005 este si-a propus sa puna uimarul la refacerea zonei din vestul tarii afectate de inundatii. Din costul fiecarui pahar de bere vandut pe durata editiei de la Bucuresti a Festivalului, o mie de lei va fi donata sinistratilor. La editia de anul trecut au fost consumate peste 350.000 de pahare de bere pe durata celor zece zile de festival, iare in acest an organizatorii estimeaza ca numarul acestora este pozibil sa ajunga la 500.000. Acest lucru ar putea ridica suma cu care festivalul contribuie la refacerea zonelor inundate cu jumatate de miliard de lei.

Anul acesta, am hotarat ca buna dispozitie creata de trupele de succes si de berile de calitate sa se indrepte si catre persoanele afectate de inudatii, pe care le vom ajuta sa inceapa cat mai repede o viata noua. Speram ca iubitorii de bere buna si de muzica sa simta alaturi de noi placerea de a ajuta niste oameni aflati in dificultate si sa vina in numar cat mai mare la Festival. a spus Shachar Shaine, Presedintele companiei Tuborg Romania.

Presedintele companiei amai declarat ca Festivalul International Tuborg continua traditia inceputa cu patru ani in urma si ofera pasionatilor de bere ocazia inedita de a se bucura de sortimente de bere aduse special pentru acest eveniment si de concertele live ale unora dintre cele mai cunoscute trupe si interpreti de muzica .

Printre marcile pe care le puteti degusta la Festivalul International Tuborg vor fi prezente sortimente de bere aflate in portofoliul grupului international din face parte compania: Tuborg Classic, Tuborg Pilsener, Carlsberg Black Gold, Carlsberg Elephant, Carlsberg Special, Carlsberg Stout Porter, Carlsberg Paske, Weinhestephane. In plus, publicul roman se va reintalni cu marcile aflate in portofoliul companiei Tuborg Romania: Tuborg Gold, Tuborg Royal Export, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny.

Potrivit organizatorilor, cele zece seri ale Festivalului International Tuborg vor avea o atmosfera speciala, data de concerte live sustinute de numarul record de formatii si interpreti de top din Romania si din strainatate, invitati sa duca distractia la cote maxime: Cassa Locco, Parlament, Vama Veche, Vita de vie, Cream, Nicola, Stefan Banica Jr., Romanitza, Romania, Marfar & Tanti Lina, Loredana & Taraful, Alternosfera, Gandul Matzei, Zdob & Zdub, Sexxy, Dana, Voltaj, Pavel Stratan, Firma, Hermes House Band, Iris si invitatii (Adrian Pintea, Mircea Vintila, Narcisa Suciu, Mihai Georgescu), Mandinga, Analia Selis, Pepe, Simplu, Vank, Hara, Cargo, Zob, Bere Gratis, Proconsul, Directia 5.

Reprezentativa pentru atitudinea libera si nonconformista, marca Tuborg este una dintre cele mai cunoscute marci premium din lume prin intermediul valorilor sale: calitate, tinerete, libertate si inovatie si este prezenta in peste 150 de tari din intreaga lume, facand parte din portofoliul Carlsberg Breweries A/S, unul dintre cei mai importanti jucatori la nivel international in productia de bere.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri