“Preluarea departamentului de marketing al Kanal D este o noua provocare pentru cariera mea. Kanal D este un brand relativ nou pe piata media romaneasca, dar care a crescut foarte frumos, reusind sa se impuna prin formate de emisiuni interactive. Imi doresc sa fac din acest canal un punct de reper pentru divertismentul TV din Romania si nu numai. Am ales acest canal deoarece vine si completeaza valorile si viziunea mea de business”, a declarat Anca Gheorghe (foto).

La randul sau, Hatice Soysev Kolat, general manager Kanal D, a afirmat ca postul de televiziune pe care il conduce avea nevoie de o persoana cu o “viziune noua” despre pozitionarea canalului pe piata din Romania.

“Ne bazam pe experienta sa in domeniul media din Romania si credem ca Anca impreuna cu echipa pe care o va coordona va reusi sa aduca Kanal D in topul preferintelor telespectatorilor indeplinind astfel obiectivul propus la lansare - acela de a se situa intre primii jucatori de pe piata media autohtona”, a spus Kolat.

Anca Gheorghe si-a inceput activitatea in media si marketing in anul 1997 la TVR Iasi, după care a ocupat timp de un an poziţia de Brand Manager pentru Pro Sport Group, la Media Pro. A fost, pe rând, director de marketing şi comunicare TVR şi director de marketing TVR, pana in iunie 2006. Printre proiectele la care a participat se numara si procesul de rebranding al TVR.

Citeste si:

Postul de televiziune Kanal D face parte din Dogan Media International, subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia.

Din portofoliul DYH mai fac parte opt cotidiene, dintre care cele mai importante sunt “Hurriyet”, “Milliyet” si "Fanatik", opt posturi de televiziune, printre care Kanal D, Star TV si CNN Turk, trei statii radio, case de productie audio, video si print.

Grupul media Ringier detine 25% din actiunile Kanal D in Romania.