Anterior numirii sale in functia de PR Manager Ogilvy Public Relations, Carmen Bistrian a gestionat programe de comunicare corporate pentru Gaz de France si Liebrecht & WooD, a gestionat comunicarea marcilor din portofoliul Sabon si a colaborat cu fundatia United Way in campania de strangere de fonduri “Liciteaza cu suflet” - in cadrul agentiei Saatchi&Saatchi PR. De asemenea, a fost implicata in programele de responsabilitate sociala ale companiilor Inbev Romania si Coca-Cola, a participat la lansarea marcii Tnuva pe piata romaneasca si la lansarea unor noi branduri L’Oreal, in cadrul echipei McCann PR.

Carmen Bistrian s-a intors de curand din Franta, de la o bursa de comunicare si relatii publice obtinuta intr-un program dezvoltat de Uniunea Europeana, stagiu despre care afirma: „Programul Eurodyssee mi-a confirmat ca piata serviciilor de PR din Romania este o piata europeana si mi-a intarit convingerea ca trebuie sa interactionam cu specialistii in comunicare si relatii publice din cat mai multe tari.”

Absolventa a sectiei Limbi Moderne Aplicate a Universitatii Babes-Bolyai, Carmen vorbeste fluent engleza, franceza si spaniola.

Citeste si:

Fondata in 1999, Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti este biroul din Romania al Ogilvy PR Worldwide, companie internationala in domeniul relatiilor publice, parte a grupului WPP. In Romania, agentia face parte din grupul Ogilvy si ofera servicii specializate de corporate communication si consumer marketing, avand o echipa de consultanti cu experienta larga in relatii publice.

Orientata catre managementul reputatiei clientilor sai, echipa Ogilvy PR asigura servicii de comunicare interna, comunicare B2B, comunicare cu liderii de opinie, CSR, crisis prevention si crisis management. Portofoliul sau cuprinde marci si companii precum British American Tobacco Romnaia, Petrom, ING Bank, Heineken Romania, LG Electronics, Colgate-Palmolive, Sonae Sierra, Friesland Foods, Diageo, DuPont.