De exemplu, conform datelor PricewaterhouseCoopers, salariul maxim pe care il poate obtine un marketing manager este de 5.500 euro, in timp ce cel mai mare salariu care poate fi obtinut in publicitate este pe pozitia de Client Service Director, cu responsabilitati regionale, care primeste maxim 4.000 euro.

Salariul net minim in domeniul marketingului este de 200 de euro si poate ajunge pāna la un maxim de 750 euro si corespunde pozitiei de marketing assistant. La polul opus se afla pozitia de marketing manager pentru care salariul minim net este de 1.000 euro si atinge un maxim de 5.500 euro.

Cele mai bine platite pozitii de marketing se regasesc in domeniul FMCG, al telecomunicatiilor si al industriei farmaceutice, unde dinamica pietei face ca activitatea de marketing sa fie cea mai complexa. In domeniul financiar-bancar, unde marketing-ul nu este in mod traditional o componenta de baza, situatia se prezinta exact invers.

Desi nu se poate vorbi despre un pachet salarial specific pentru marketing, pachetele variaza in functie de nivelul de responsabilitate si sunt similare cu aceleasi nivele din alte departamente. Astfel, conform reprezentantilor PricewaterhouseCoopers, un manager de marketing contine pe lānga salariul efectiv, un bonus anual de aproximativ 10-15% din valoarea salariului anual, la care se adauga o serie de beneficii cum sunt: masina si telefonul de serviciu, abonament la clinica medicala privata, asigurare de viata, etc. Pentru un asistent, nivelul de intrare in departamentul de marketing si beneficiile sunt cele care se acorda tuturor angajatilor din companie. Insa cea mai importanta parte din pachetul salarial in marketing este reprezentata de programele de dezvoltare, traininguri, vizite in alte piete si participarea la conferinte.