Implicarea intr-un proces de auditare al agentiilor de media este unul dintre proiectele pe care Stefan Kolle, partener la compania de consultanta in strategie de marketing Futurelab, si le-a propus, pentru piata din Romania. Futurelab negociaza in prezent primele contracte de consultanta cu clienti romani.
“Pietele de media buying sunt corupte, peste tot. Mizeria s-a infiltrat la toate nivelurile, astfel incat e vina tuturor si a nimanui. Bineinteles ca putem da vina pe agentiile de media pentru ca accepta comisioane si plicuri pe sub masa. Dar in acelasi timp trebuie sa dam vina pe clienti, care nu platesc agentiile de media. Agentiile de media nu pot trai din 0,3% din bugete”, a declarat, pentru Wall-Street, Stefan Kolle.

Potrivit raportului “Reconsidering the Advertising Industry”, realizat de Futurelab, dintre primii 50 de investitori in publicitate la nivel global, 91% considera ca procesul de media buying nu este suficient de transparent, iar 85% sunt convinsi ca agentia lor de media a incheiat dealuri in afara intelegerii cu clientul.

Futurelab poarta negocieri pentru incheierea unor contracte de consultanta cu companii romanesti din telecom si real-estate. Primul contract pe piata autohtona a fost deja semnat si presupune crearea unei strategii de lansare a diviziei digitale pentru o agentie locala de comunicare.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si publicitate

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri