“Pietele de media buying sunt corupte, peste tot. Mizeria s-a infiltrat la toate nivelurile, astfel incat e vina tuturor si a nimanui. Bineinteles ca putem da vina pe agentiile de media pentru ca accepta comisioane si plicuri pe sub masa. Dar in acelasi timp trebuie sa dam vina pe clienti, care nu platesc agentiile de media. Agentiile de media nu pot trai din 0,3% din bugete”, a declarat, pentru Wall-Street, Stefan Kolle.

Potrivit raportului “Reconsidering the Advertising Industry”, realizat de Futurelab, dintre primii 50 de investitori in publicitate la nivel global, 91% considera ca procesul de media buying nu este suficient de transparent, iar 85% sunt convinsi ca agentia lor de media a incheiat dealuri in afara intelegerii cu clientul.

Futurelab poarta negocieri pentru incheierea unor contracte de consultanta cu companii romanesti din telecom si real-estate. Primul contract pe piata autohtona a fost deja semnat si presupune crearea unei strategii de lansare a diviziei digitale pentru o agentie locala de comunicare.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si publicitate

Futurelab negociaza primele contracte in Romania

Futurelab negociaza primele contracte in Romania