Potrivit reprezentantilor companiei, intreg contul de creatie al BCR este gestionat in prezent de Tempo. Surse din piata afirma ca Tempo se afla in proces de afiliere la Young & Rubicam, dupa ce Team Advertising a pierdut afilierea si s-a inchis, in toamna anului trecut. Agentia condusa de Dragos Grigoriu ar fi preluat majoritatea clientilor de creatie ai Team Advertising - printre care si BCR - chiar daca nu a confirmat inca afilierea la Young & Rubicam.

Conceptul creativ al noii campanii are la baza valorile brandului BCR, dar si beneficiile propuse de noul produs - Powercard BCR. Spotul TV se inscrie in linia strategica a bancii, de a apropia brandul BCR de clientii sai. Povestea reproduce un episod din viata de zi cu zi si este bazata pe un insight-ul “o cumparatura atrage intotdeauna o alta”. Spotul TV a fost filmat impreuna cu regizorul Radu Muntean.

“Este prima campanie pe care o dezvoltam pentru BCR si pot spune ca este unul dintre cele mai placute proiecte la care lucram. Este genul la care toata lumea din creatie si-ar dori sa se implice – avem un brief clar care inspira, un produs interesant si multa energie”, spune Adrian Preda, Creative Director Tempo.

Din partea BCR, au participat la realizarea campaniei Daniel Pana – Director Executiv Directia de Marketing, Georgiana Oltenescu – Head of Advertising, Alina Camelia Petcu – Specialist Marketing.

Echipa Tempo implicata in proiect este formata din Adrian Preda – Creative Director, Bogdan Costin – Group Creative Director, Florian Mihai – Art Director, Aura Toma – Client Service Director, Cristian Ionescu – Account Director, Ilinca Strajan – Account Manager, Delia Soare – Brand Consultant.