Prezentarile sunt ultima etapa a editiei din 2009 a Olimpiadelor Comunicarii. Finalistii, grupati in echipe de cate cinci membrii, au avut la dispozitie doua saptamani pentru a realiza campanii de comunicare pentru clienti reali. Acestia, in functie de proba, au fost: branduri comerciale, companii, oameni politici, ministere sau alte institutii publice.

Prezentarile vor incepe luni, 18 mai, de la ora 10:00, cand vor urca pe scena concurentii de la Proba de Comunicare Politica. Acestia au avut de realizat campanii de imagine pentru 10 politicieni: Roberta Anastase, Adriana Saftoiu, Victor Ponta, Bogdan Olteanu, Titus Corlatean, Ramona Manescu, Attila Korodi, Corina Cretu, Bogdan Ciuca si Valeriu Zgonea.

Tot luni, de la ora 14.30 este randul echipelor de la Proba de Relatii Publice sa prezinte campaniile pe care le-au realizat pentru “clientii” lor: Tuborg Romania, Carptacement Holding, Petrom, BitDefender, Kaspersky Lab, RBS Romania, BCR, Raiffeisen Bank, Impact SA, Recolamp, Fundatia Sensiblu, Coca Cola HBC si Nutline.

A doua zi de Prezentari Publice, marti, 19 mai, va debuta de la ora 10.00 cu Proba de Advertising. Echipele de la aceasta proba vor prezenta campaniile pe care le-au realizat pentru: Tuborg, Radio ZU, Petrom, RBS Romania, Gillette, Jack Daniel’s, Recolamp, Jurnalul National, Strategic.ro, Revista BIZ si Kudika.

De la ora 15.00, vor urca pe scena echipele de la Proba de Comunicare Institutionala. Acestea au realizat campanii de marketing social pentru 11 “clienti” institutionali: Ministerul Mediului, Ministerul Educatiei, ANOFM, Ministerul Culturii, ANAT, Ministerul Administratiei si Internelor, Eco-Rom Amblaje, Politia Romana, Ministerul Tineretului si Sportului, ANCOM si Asociatia Berarii Romaniei.