Festivalul a adunat pe plaja din Vama Veche circa 20.000 de oameni, care au ascultat artisti precum Gheorghe Zamfir, Florin Chilian, Iris, Mircea Baniciu si Tudor Gheorghe. Cum intrarea la concerte a fost libera, singura sursa de venit a organizatorilor au fost sponsorii: energizantul Effect si buticul de creatie al lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas.

“Nu a fost un proiect extrem de greu de vandut. Colegii de la vanzari au reusit sa-l finanteze aducand niste sponsori. In aceasta perioada de criza sponsorii nu mai vor sa se implice in ceva in care nu cred, iar cei care s-au implicat inseamna ca au crezut in el”, a spus Tudosiei.

Cu toate acestea, Jurnalul National nu a scos profit din “Folk You!”, ci a acoperit la randul sau o parte din costuri. Onorariile pentru artisti “au plecat de la zero”, o parte din cei prezenti pe scena accepatnd sa cante gratis, pentru a promova muzica folk.

“ «Folk You!» E un element care construieste imaginea brandului Jurnalul National ca un promotor al lucrurilor de valoare romanesti”, spune Tudosiei. Echipa Jurnalului discuta in aceasta perioada organizarea a inca doua evenimente pana la sfarsitul anului, respectiv Targul Bio si Targul de Antichitati Taranesti.

Sursa foto: Jurnalul National