Cea de a cincea editie a festivalului de muzica folk, care a avut loc weekend-ul trecut in Vama Veche, a beneficiat de un buget de aproximativ 50.000 de euro, incluzand costuri logistice, de cazare si onorariile artistilor, a declarat Marius Tudosiei, director de marketing la Jurnalul National, organizatorul evenimentului.
Festivalul a adunat pe plaja din Vama Veche circa 20.000 de oameni, care au ascultat artisti precum Gheorghe Zamfir, Florin Chilian, Iris, Mircea Baniciu si Tudor Gheorghe. Cum intrarea la concerte a fost libera, singura sursa de venit a organizatorilor au fost sponsorii: energizantul Effect si buticul de creatie al lui Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas.

“Nu a fost un proiect extrem de greu de vandut. Colegii de la vanzari au reusit sa-l finanteze aducand niste sponsori. In aceasta perioada de criza sponsorii nu mai vor sa se implice in ceva in care nu cred, iar cei care s-au implicat inseamna ca au crezut in el”, a spus Tudosiei.

Cu toate acestea, Jurnalul National nu a scos profit din “Folk You!”, ci a acoperit la randul sau o parte din costuri. Onorariile pentru artisti “au plecat de la zero”, o parte din cei prezenti pe scena accepatnd sa cante gratis, pentru a promova muzica folk.

“ «Folk You!» E un element care construieste imaginea brandului Jurnalul National ca un promotor al lucrurilor de valoare romanesti”, spune Tudosiei. Echipa Jurnalului discuta in aceasta perioada organizarea a inca doua evenimente pana la sfarsitul anului, respectiv Targul Bio si Targul de Antichitati Taranesti.

Sursa foto: Jurnalul National

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri