Timp de un an de zile, Stettler (foto) a coordonat conceptia si implementarea strategiilor de marketing ale Radio ZU. De asemenea, a asigurat comunicarea radioului cu reprezentantii mass-media.

“Radio ZU a reprezentat pentru mine una dintre cele mai fascinante provocari din cariera mea profesionala. Sunt mandra de rezultatele pe care le-a inscris intr-un timp atat de scurt. Ma bucur ca am reusit sa demonstram ca o comunicare targetata pe o idee principala aduce succesul unui brand. Consider ca povestea unui brand si felul in care este transmisa asigura succesul acestuia. In acest an am castigat o experienta valoroasa si ma indrept acum spre o noua etapa profesionala”, declara Camelia Levintza Stettler.

Radio ZU, parte a trustului de presa Intact, a fost lansat pe 29 septembrie 2008, investitia initiala ridicandu-se la aproximativ 500.000 de euro.

Radio Zu se axeaza pe formatul de Contemporary Hit Radio si are un program generalist, cu 60% productie proprie. Publicul-tinta este format din persoane cu varsta cuprinsa intre 15 si 30 de ani.

Din portofoliul trustului Intact mai fac parte televiziunile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia Lifestyle, GSP-TV, si publicatii precum Gazeta Sporturilor, Jurnalul National, Financiarul.

Stettler isi va continua cariera in domeniul relatiilor publice, in calitate de PR specialist, una dintre companiile pe care le reprezinta in aceasta pozitie fiind Brown Forman Romania, care face parte din topul 10 al celor mai mari companii de bauturi spirtoase si vinuri la nivel mondial.

Brown Forman distribuie in Romania Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.