Editorul american Time Inc vrea sa creeze un parteneriat in industria de publishing pentru a lansa un magazin online ca o modalitate de a evita declinul pe zona de new-media, scrie Financial Times.

Noul serviciu ar putea lua forma unui magazin digital pentru reviste, ziare si alte publicatii si este de asteptat sa fie anuntat in aproximativ o luna. Lansarea este planuita pentru 2010, au declarat persoane apropiate situatiei citate de Financial Times.

Time Inc, o divizie a gigantului media Time Warner, a purtat discutii cu editorii Conde Nast si Hearst referitor la noul parteneriat.

Noua divizie ar putea fi structurata precum Hulu, serviciul online de video-sharing format de NBC Universal, News Corp si Disney. Fondatorii ar putea detine participatii in noua proprietate, posibil finantata de partenerii sai. Detaliile acordului nu au fost inca finalizate.

Crearea unui magazin digital vine dupa declinul devastator al publicitatii atrase de ziare si reviste, cand consumatorii au migrat catre online unde continuturile sunt gratuite. De asemenea, cititorul digital Kindle oferit de Amazon a creat neliniste printre editori dupa ce a devenit lider in vanzarile digitale de carti.

Totodata, editorii, printre care si Time, au purtat discutii separate cu Apple cu privire la introducerea de reviste pe mult anuntatul instrument asemanator cu o tableta. Editorii intentioneaza sa ramana conducatorii propriului destin, in timp ce Apple nu vrea sa modifice procentajul pe care il primeste din partea retailerilor.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri