“Exista semnale care arata o imbunatatire a situatiei in piata, preturile pentru reclamele TV putand incepe sa creasca din nou in a doua jumatate a anului”, spune Adrian Sarbu, subliniind faptul ca CME “a continuat sa isi sustina clientii prin pachete promotionale si alte stimulente”.

Activitatea CME a fost influentata de declinul de 30% din industria de publicitate TV in 2009. Pierderile provocate de recesiune vor fi recuperate pana in 2012

Veniturile din publicitate ale CME in primul trimestru au ramas “slabe” in majoritatea pietelor in care activeaza. Potrivit lui Sarbu, Slovenia si Croatia au avut o evolutie mai buna comparativ cu aceeasi perioada din 2009.

CME detine posturi de televiziune in Cehia, Romania, Croatia, Slovenia, Slovacia si Bulgaria. Grupul observa o “tendinta ascendenta” pentru publicitatea TV in al doilea trimestru comparativ cu primele trei luni ale anului. Cehia, cea mai mare piata pentru afacerile CME, ar putea avea o performanta “rezonabila”, spune Sarbu.

Preturile reclamelor, care au atins varful in regiune in anul 2008, s-ar putea reintoarce la nivelurile inregistrate inainte de criza economica in 2011.

CME opereaza statii de televiziune in sase tari din Europa Centrala si de Est, cu o audienta totala de aproximativ 97 de milioane de persoane. Grupul detine televiziuni in state precum Croatia (Nova TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Galaxie Sport), Romania (Pro TV, Pro TV International, Acasa TV, Pro Cinema, Sport.ro, MTV Romania), Slovacia (TV Markíza, Galaxie Sport), Slovenia (Pop TV, Kanal A).

Compania Pro TV, parte a Central European Media Enterprises (CME), a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 176,5 milioane dolari, in scadere fata de cele 274,6 milioane dolari raportate in 2008.

Adrian Sarbu, CME: Pierderile provocate de recesiune vor fi recuperate pana in 2012

Adrian Sarbu, CME: Pierderile provocate de recesiune vor fi...