Creditul ING Personal promovat in cadrul campaniei poate fi contractat pe o perioada de pana la 6 ani, cu dobanda de 13% pe an si valoarea DAE de 15,15%.

Mesajul campaniei merge pe ideea ca in ultimii doi ani, de la inceperea crizei financiare, romanii sunt mai precauti si "se bucura mai putin de viata".

“Am observat ca lumea a uitat si a incetat sa traiasca frumos. Ca lipsurile financiare, frica de ziua de maine i-a facut pe multi sa-si duca zilele trist, fara bucurie, amanandu-si parca viata pe mai tarziu. Ce uita insa lumea este ca timpul irosit nu-l primesti inapoi”, spune Maria Cristina Matei, Director Executiv Persoane Fizice, ING Bank Romania.

“Ne-am hotarat sa atragem atentia oamenilor sa se gandeasca din nou la aceste lucruri, sa ii incurajam sa se bucure de viata. Ne-am oprit la «Vis si facut» pentru ca lasa trecutul in urma si vorbeste simplu, clar si cu optimism despre puterea pe care o ai de a-ti trai viata mai bine”, adauga sefa diviziei de Retail.

Pentru promovarea creditului, ING si-a decorat vitrinele celor 175 de locatii din tara cu haine si pantofi create de designeri romani, cu mobila, produse electronice si telefoane mobile. Campania este sustinuta de doua spoturi TV si materiale promotionale.

Partea de creatie publicitara a campaniei a fost realizata de agentia Cap, iar media planning si buying-ul, de catre Zenith Media.