Tempo va elabora strategia de brand pentru urmatoarele produse incluse in portofoliul companiei: Faringo (cu sub-brandurile sale: Faringosept, FaringoTusiv, FaringoImun), ASPA (cu sub-brandurile sale: Aspacardin, Aspacardin Omega3, AspacardinQ10) si Artoflex.

Contul Terapia Ranbaxy a fost castigat in urma unei licitatii la care au luat parte mai multe agentii din domeniu, provocarea ridicata initial de brief fiind designul de ambalaj al produselor. Alaturi de oferta de design, Tempo Advertising a adaugat propuneri pentru elaborarea strategiei de comunicare si de branding.

„Extinderea si consolidarea portofoliului reprezinta unul din principalele noastre obiective, iar ca o consecinta fireasca a acestui fapt suntem extrem de orientati spre lansarea de noi game de produse, in special in sfera medicamentelor OTC si a suplimentelor nutritive”, a declarat Claudia Firez, Marketing & Branded Business Director Terapia Ranbaxy.

Contul Terapia Ranbaxy se alatura unui portofoliu de clienti din domeniul medical, pentru care Tempo Creative Group a lucrat, precum Roche, Labormed, Euroclinic sau Actavis. In prezent, Tempo Creative Group ofera servicii de comunicare pentru Centrul Medical Unirea.