ROMTELECOM a lansat recent o campanie de promovare a tarifului de 1 eurocent pe minut de care beneficiaza toti clientii care comunica intre ei utilizand reteaua companiei. Intitulata sugestiv „Cu 1 eurocent pe minut toata lumea este ocupata sa vorbeasca la telefon, intre 8 seara si 8 dimineata”, noua campanie ROMTELECOM informeaza clientii despre posibilitatea de a purta conversatii relaxate, de lunga durata. Campania de comunicare va cuprinde machete de presa, spoturi TV si radio si se va desfasura pana pe data de 28 februarie 2006.

Prin aceasta campanie, ROMTELECOM intentioneaza sa comunice tarifele sale avantajoase, valabile pe intreg parcurs al anului, detasandu-se astfel de perceptia generala, conform careia telefonia fixa presupune costuri excesiv de ridicate. Totodata, obiectivul noii campanii publicitare este consolidarea politicii ROMTELECOM, care se concentreaza asupra clientului si a asteptarilor sale, una dintre acestea fiind chiar posibilitatea de a vorbi la telefon cat mai mult si la un pret cat mai avantajos.

Noua campanie a fost realizata cu ajutorul agentiei Grey Worldwide Romania. Traian Nuta, Brand Development Director, declara: „ROMTELECOM si-a definit un teritoriu distinct in lumea comunicatiilor, acela al construirii legaturilor profunde intre cei dragi. Tariful de 1 eurocent pe minut aduce un argument rational solid al noii atitudini, fiind o invitatie adresata romanilor de a comunica destins cu cei dragi si de a acorda timp construirii acestor relatii care aduc echilibru si implinire in viata fiecaruia.”

Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, afirma ca: „Noua campanie vine sa transmita un singur mesaj: nimeni nu mai e atent la ce e in jur pentru ca toata lumea vorbeste la telefon dupa 8 seara. Aici se observa imediat ca ne folosim de un insight local foarte puternic si anume inclinatia romanilor de a se uita la stiri, indiferent de natura sau durata lor. Stiri sa fie! Numai ca acum au descoperit ceva mai bun. Iar acest lucru a devenit cea mai tare stire! Pastrand tonul umoristic, spotul TV aloca timp suficient ofertei pentru a asigura o intelegere si un impact maxim. Prezentatorul stirilor a avut pe platou ocazia sa se desfasoare in totalitate atunci cand a trebuit sa transmita starea de neputinta in fata telespectatorului care-l ignora: de la plictiseala la o incercare de striptease sau o atitudine razboinica.“

Spoturile au fost realizate de Silver Bullet, in regia lui Norman Hafezi, director de imagine fiind Viorel Sergovici. Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii din partea agentiei Grey: Sorin Predescu - Creative Director, Bogdan Muresanu - Copywriter, Alexandru Done - Art Director, Dan Draghicescu - TV Production Manager, Traian Nuta - Brand Development Director, Cristiana Spataru - Client Service Director, Razvan Medrea - Account Manager. Echipa ROMTELECOM este formata din Paul Renaud - Marketing General Manager, Cristina Costachescu - Manager Advertising & Promotion si Gabriela Lulea - Communication & Marketing Representative.