Lucian Aldescu, CEO al DPD Romania, va vorbi despre cum pot oferi retailerii online valoare prin intermediul serviciilor de curierat in cadrul ecomTIM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing online. Afla mai multe despre cum poti participa la eveniment.

Printre magazinele online care colaboreaza cu DPD se numara jucatori din domenii precum IT&C, fashion, jucarii, cosmetice, auto, birotica, carti, sanatate, nutritie, servicii. Retailerii online de la care compania preia cele mai mari volume de colete in prezent sunt Emag, Evomag, Fashion Days, Stilago si Originals.

“Retailerii care activeaza in zona de comert electronic formeaza, alaturi de IMM-uri, un segment de business foarte important pentru noi. In prezent, circa jumatate din numarul livrarilor DPD este generat de livrarile catre persoane fizice, in care se incadreaza si magazinele online', exlica Aldescu.

Cele mai multe livrari de produse care au fost cumparate din magazine online se fac in Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi, Constanta, Brasov si Ploiesti.

Zilnic sunt livrate in jur de 15.000 de colete

DPD Romania, companie detinuta de grupul Geopost, subsidiara La Poste, are peste 500 de angajati si subcontractori, care livreaza zilnic circa 15.000 de colete.

In legatura cu 2012, managerul a afirmat ca a fost un an bun pentru companie, in care furnizorul de servicii de curierat si-a atins estimarile de crestere, insa Aldescu nu a oferit date exacte despre cifra de afacere la care a ajuns DPD. Conducerea companiei estima in noiembrie anul trecut o crestere cu 15% a cifrei de afaceri pentr 2012, comparativ cu 2011, cand DPD a avut un business de 36 milioane de lei (8,5 mil. euro).

Citeste si:

DPD a avut in primele noua luni din 2012 afaceri de 28,9 miloane lei, in crestere cu 10% fata de ianuarie-septembrie 2011.

Cresterea din 2013 vine din livrarile business to consumer

“Pentru 2013 ne asteptam tot la o crestere a cifrei de afaceri, impulsionata de livrarile B2C”, mai spune oficialul DPD.

Compania lucreaza cu 2500 de clienti, cei mai importanti provenind din retail, telecom, pharma, comert electronic, financiar, energie, multilevel marketing, teleshopping.

“Evolutia pietei de curierat anul acesta este strans legata de sanatatea economiei si de cum evolueaza principalele sectoare economice. Pe sectorul comertului electronic sunt prevazute cresteri, pe alte sectoare evolutia este stabila sau chiar in scadere. In 2013 piata de curierat are potential de a creste cu 5-10%”, explica Aldescu.

Printre principalii jucatori pe piata locala de curierat se numara Fan Courier, Fastius Curier, DPD, Cargus Curier, UPS, DHL si TCE Holding.