Dupa o perioada de dezvoltare si testare de mai multe luni, BRAT lanseaza o aplicatie capabila sa identifice campaniile publicitare display ce se desfasoara pe orice site web. BRAT va furniza astazi, pentru prima data in Romania monitorizarea completa a campaniilor publicitare de tip display, pentru luna martie 2013. Pentru inceput monitorizarea va cuprinde informatii despre prezenta campaniilor publicitare pe fiecare site, urmand ca in cateva luni informatia sa fie completata cu date referitoare la volumele de afisari ale fiecarei campanii prezente.

In luna martie 2013 BRAT a identificat un numar de aproximativ 15.700 de bannere unice, grupate in aproximativ 2.616 de campanii publicitare ce au rulat pe mai mult de 1.200 de siteuri web. Dintre bannerele identificate 8.200 reprezinta publicitate distribuita prin Google, jumatate dintre acestea fiind publicitate de tip text.

BRAT livreaza noile informatii in aceeasi aplicatie de raportare a datelor de monitorizare pe care o utilizeaza pentru presa scrisa, radio si OOH, rezultatele privind campaniile publicitare fiind descrise unitar pentru toate mediile, cu acelasi tip de informatii despre client, marca, campanie publicitare, clasificari ale bunurilor si serviciilor comunicate. BRAT completeaza prin aceasta livrare serviciul MIPO, care furnizeaza de mai mult de 18 luni rezultate de monitorizare pentru toate campaniile publicitare ce ruleaza pe siteuri ale membrilor BRAT sau care sunt comandate, initiate de un membru BRAT, fie acesta agentie, regie, website sau client de publicitate, furniza date privind volumul de afisari ale fiecarui banner publicitar afisat pentru fiecare website pentru o perioada. Noua aplicatie permite furnizarea informatiilor privind desfasurarea tuturor campaniilor publicitare de tip display ce ruleaza pe orice site web, indiferent de apartenenta la asociatie. Publicarea noilor rezultate va avea loc saptamanal, in fiecare zi de marti, pentru saptamana anterioara, similar cu celelalte rezultate de monitorizare furnizate de BRAT.

BRAT este o asociatie constituita in scopul masurarii si verificarii independente si obiective a performantei produselor media. In cei 15 ani de existenta BRAT a devenit recunoscut ca reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa si mediul online in ceea ce priveste rezultatele de audienta, tirajul publicatiilor sau traficul siteurilor web. In ultimii ani BRAT a lansat cu success monitorizarea investitiilor in publicitate pentru 4 medii unitar: presa scrisa, radio, OOH si online, utilizand definitii si standarde comune in masurarea si raportarea rezultatelor privind campaniile publicitare.