Inceput in 2007, cand blogging-ul romanesc era inca in stare incipienta, Freshome atrage in prezent 4 milioane de vizitatori unici pe luna, are peste 1 milion de like-uri pe Facebook si peste 100.000 de followeri pe Twitter – majoritatea cauta idei inovative de design pentru casele lor.

Blogul pornit de roman are peste 190.000 de imagini cu interioare si propuneri de design.

Povestea romanului incepe in 2007, scrie Forbes, cand, la 20 de ani, Micle dorea sa aiba o prezenta online pe care sa plaseze multitudinea de idei de design pe care le stransese pentru “casa sa de vis”. Pe atunci nu exista Pinterest si blogging-ul era ceva ce putini romani faceau.

“Sa fiu sincer, in 2007 romanii nu stiau ce este aceea blogging”, spune el, pentru Forbes, exagerand putin – existau si in 2007 bloguri, mult mai putine ca acum, insa multi auzisera de “fenomen”. “Era mai usor sa spun oamenilor ca am un website deoarece de fiecare data cand foloseam cuvantul blog, trebuia sa explic ce este”, povesteste romanul.

Citeste si:

La un moment dat, s-a intrebat cum poate face bani din traficul generat. El a renuntat la studii pentru a se dedica integral acestui proiect. A inceput prin a monetiza site-ul cu Google Ads si alte retele de advertising si in sase luni, blogul a inceput sa genereze venituri.

Sursa foto

Citeste in articolul Forbes care au fost provocarile, cum s-a facut cunoscut pe plan international si cum a reusit sa aiba succes international.