Publicatia online de business wall-street.ro lanseaza astazi Wall-Street PRO, platforma de continut premium, pe baza de abonament. Proiectul este unic pe piata media locala prin faptul ca, pe langa continutul exclusiv, relevant pentru mediul de business, utilizatorii vor primi o serie de beneficii special gandite impreuna cu parteneri de top.

Platforma va cuprinde tot ce inseamna jurnalism de calitate: analize documentate, interviuri, reportaje si tendinte, intr-un site user-friendly si fara publicitate.

O parte dintre analizele din platforma vor fi realizate cu insighturi exclusive de la Deloitte, pe diferite industrii si tendinte: comparatii regionale, trenduri de investitii, management si leadership, sectorul bancar, fiscalitate etc.

Abonatii vor avea o privire de ansamblu asupra economiei, in general, dar si sectorial. Analizele si materialele publicate vor explica si prezenta cei mai importanti indicatori ai mediului de business, predictii si recomandari pentru investitii.

De asemenea, utilizatorii vor avea acces la infografice care vor reflecta evolutia economiei sau a diferitelor sectoare, dar si la interviuri inspirationale cu cei mai importanti lideri locali si regionali. In plus, platforma va cuprinde si o sectiune de opinii, unde vor fi publicate editoriale ale celor mai importanti manageri, antreprenori, bloggeri si influenceri din Romania.

“Cand tot ce faci de mai bine de 10 ani incoace e sa ridici stachete si standarde in ceea ce priveste presa de business de calitate, construita atent si cu o responsabilitate enorma in directia analizei obiective a mediului de afaceri, ajungi in punctul in care simti natural nevoia pasului urmator. Acela in care atragem langa noi o comunitate intreaga de profesionisti, jurnalisti, analisti, nume sonore si voci raspicate in fiecare industrie relevanta, alaturi de care sa inchegam un continut premium intr-o platforma special gandita pentru asta. Mai mult, o serie cel putin interesanta de beneficii puse la cale alaturi de partenerii nostri strategici adauga experientei toate atributele necesare unui proiect in care am toata increderea ca s-a nascut la momentul oportun, cu echipa perfecta si contentul potrivit”, a declarat Raluca Mateiu (foto stanga), CEO al InternetCorp, publisherul Wall-Street.

„Intr-o piata dinamica, influentata permanent de schimbari radicale de abordare si pozitionare, presa este nevoita sa se reinventeze. Noi, la wall-street.ro, credem in presa de calitate si in jurnalismul facut ca la carte. Mai ales ca in ultimii 11 ani, am fost un formator de opinie si un ambasador al continutului quality, lansarea platformei Wall-Street PRO vine ca o miscare fireasca. Am certitudinea ca echipa de jurnalisti de top a Wall-Street va genera continut cu adevarat relevant pentru toti cititorii care, la pachet cu mixul interesant de beneficii, nu poate fi decat o reteta de succes”, a declarat Diana Cretu, redactor-sef wall-street.ro.

Pentru prima luna de abonament este disponibila versiunea trial, la costul de 2 euro+TVA. Ulterior, costurile difera in functie de tipul si durata abonamentului.

Abonatii Wall-Street PRO vor primi o serie de beneficii special gandite impreuna cu partenerii strategici ai proiectului: Avocatnet.ro, Eturia, Smartbill, Uber si Vector Watch. In plus, pentru abonamentele Corporate 12 luni, seria de beneficii se extinde cu avantaje de comunicare si promovare pe wall-street.ro si pe platforma comunicate.wall-street.ro.

Abonamentele, preturile si beneficiile sunt disponibile aici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea New Media »


Setari Cookie-uri