In noul sediu lucreaza 65 de angajati, iar compania ocupa etajele 5,6 si 7 din cladire, impartind locatia cu firme din domenii precum media si advertising sau imobiliare.

Un punct forte al noului sediu, care i-a determinat pe cei de la KRUK International sa spuna imediat da in alegerea cladirii, este faptul ca acesta ofera un acces facil catre principalele institutii cu care compania colaboreaza.

Totodata, un alt atuu al cladirii este faptul ca pune la dispozitie confortul necesar angajatilor companiei, fiind foarte luminoasa si bine organizata ca spatiu de lucru, au precizat reprezentantii KRUK.

„Ne-am dorit ca mutarea in acest spatiu modern de birouri sa fie o surpriza placuta pentru angajatii nostri. La amenajarea noului spatiu am tinut cont de organizarea pe departamente si pe sinergiile dintre acestea. Fiecare dintre directori a discutat cu echipa sa amplasarea birourilor intr-o maniera eficienta si confortabila”, a mentionat Isabela Iacob, director general la KRUK International.

Compania a apelat la firme specializate pentru efectuarea mutarii si pentru amenajarea din punct de vedere tehnic al sediului, alaturi de departamentele IT si administrativ.

„La sosirea in noul sediu , fiecare dintre noi aveam birourile personalizate, iar atmosfera era mult mai prietenoasa decat in vechiul spatiu”, a completat Isabela Iacob.

In sediul central exista patru sali de sedinta, care poarta numele unor importanti oameni de cultura romani. Sala de la etajul 6 – Mihai Eminescu – este cea mai mare si gazduieste intalniri interne intre echipe, cursuri de instruire sau intrevederi cu clientii. La etajul 5 exista doua sali de conferinta – Constantin Brancusi si George Enescu -, fiind folosite pentru intalnirile managementului. In sala de la etajul 7 – Nicolae Grigorescu – au loc mai ales sedinte de coaching/training si diverse alte intalniri.

Citeste si:

Avand in vedere ca KRUK International se ocupa de activitati de colectare a creantelor bancare, a creantelor comerciale ale companiilor de asigurari si leasing, ale operatorilor de telefonie fixa si mobila, cat si ale companiilor de distributie a bunurilor de larg consum, comunicarea este un factor esential in cadrul companiei.

Astfel, KRUK International mai detine un call-center intr-o cladire din Targoviste, unde lucreaza aproximativ 170 de angajati.

Call-center-ul ocupa doua etaje ale cladirii, pe o suprafata totala de 800 mp. La un nivel se desfasoara activitatea de call-center propriu-zisa, iar la celalalt etaj au loc activitatile de tiparire a corespondentei si de arhivare a dosarelor.

KRUK Internationala fost infiintata in anul 2007 de grupul KRUK, liderul pietei de management al creantelor comerciale din Polonia.

In 2011, compania a investit aproape 100 milioane euro in achizitia de portofolii de credite neperformante in Romania si Polonia.

In primele trei trimestre din 2011, KRUK a inregistrat o cifra de afaceri de peste 77 milioane lei, in crestere cu 183% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

BIROU DE COMPANIE este o sectiune saptamanala care prezinta birouri ale celor mai puternice firme din Romania.