Cele mai noi marci care si-au deschis reprezentante in cadrul centrului comercial sunt Timberland/ Nautica, Puma, Veridissima, Rossignol, Bigotti, Danik, Cavaliere, Leonardo, Quicksilver si U.S. Polo Assn. O alta inaugurare este aceea a Cup&Cino Café.Noile reprezentante deschise in Fashion House Outlet Centre aduc numarul total de magazine la 60, gradul de ocupare ajungand in prezent la 80%.

Printre marcile care au deja reprezentante in Fashion House Outlet Centre se numara: United Colours of Benetton, Mango, Stefanel, Replay, Samsonite, Mobexpert, Levi`s, Ipekyol, adidas, Nike, Puma, Champion, Kenvelo, BSB, Kiltec, Lee Cooper, Bigotti si Cavaliere .

Proiectul din Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, insa este mai mare decat acesta, suprafata planificata a fi construita depasind 28.000 mp. Investitia in centrul de outlet se ridica la aproximativ 65 milioane euro, agentii de inchiriere au fost companiile de consultanta Cushman & Wakefield si Jones Lang LaSalle, iar operatorul de management este GVA Grimley Outlet Services.

Citeste si:

Dezvoltatorul Liebrecht & wooD este prezent in Romania din anul 2000, iar experienta sa anterioara ai include dezvoltarea a trei Centre Fashion House Outlet in Polonia – la Varsovia, Gdansk si Sosnowiec, langa Katowice. In cursul anului 2009, compania va deschide un Centru Outlet si la Sofia.

In Romania, belgienii au dezvoltat pana acum mai multe proiecte locale, printre care se numara Militari Shopping Centre, vandut in anul 2004 catre austriecii de la Meinl European Land Limited pentru 20 milioane de euro. Cel mai recent proiect al sau, corpurile de birouri Victoria Park, a fost de asemenea vandut la inceputul anului 2007 fondului austriac de investitii Immoeast, pentru aproximativ 60 milioane de euro.