Brand-ul american GAP va deschide cel de-al doilea magazin de pe piata locala in centrul comercial Plaza Romania, dezvoltat si extins de catre Anchor Grup in cartierul Militari.
“Magazinul GAP va fi prezent in Plaza Romania, avand inchiriata o suprafata de peste 700 mp, in zona numita Atrium. Lucrarile de amenajare au inceput deja, insa este greu de estimat data exacta a deschiderii, acest lucru tinand de retailer si nu de dezvoltator”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.

La jumatatea lunii aprilie, GAP a anuntat ca va deschide primul magazin din Romania in Baneasa Shopping City, prin intermediul companiei grecesti care detine franciza pentru Europa de Sud-Est, Marinopoulos Group.

Anchor Grup a extins recent Plaza Romania cu peste 30 de magazine, suprafata mall-ului crescand astfel la 47.000 mp inchiriabili (GLA), in urma unei investitii de zece milioane de euro. Extensia, numita zona Atrium, se afla la etajul al doilea si include branduri precum: Steve Madden, Lacoste, Karen Millen, Tommy Hilfiger, Saccor Brothers, Catwalk, Play Planet, Peter Murray, Pepe Jeans, Otter, Nine West, La Senza, Mothercare, Flo & Jo, Big Star, Cortefield, Cacharel, Accesorize, Z, Charanaga sau S’Oliver.

Plaza Romania este situat sectorul 6 al Bucurestiului si a fost deschis in anul 2004, atragand anual peste 13 milioane de vizitatori. In toamna anului trecut, Anchor Grup a inaugurat Shopping MallDova, primul mall din Republica Moldova, in urma unei investitii de 50 milioane de euro.

Portofoliul Anchor Grup mai include, pe langa Plaza Romania, centrele comerciale Bucuresti Mall si Shopping MallDova, cladirile de birouri Anchor Plaza si Anchor Plaza Metropol, ultima urmand a fi livrata in acest an si ansamblul rezidential InCity Residences, situat in apropiere de Piata Alba Iulia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri