“Estimam ca maine dimineata (sambata, n.r.) intregul sistem de termoficare va fi in parametri optimi de functionare”, precizeaza RADET.
RADET sustine ca ELCEN nu si-a respectat calendarul de revizii comunicat initial si asumat de catre RADET, ceea ce a dus la crearea situatiei actuale, conform News.ro

“Calendarul de revizii ELCEN nu a fost respectat asa cum era prevazut initial si asumat de catre RADET, ceea ce a dus la situatia actuala, de a nu putea fi livrata apa calda locuitorilor din sectorul 2. Apa calda ajungea in punctele termice la o temperatura care nu corespundea parametrilor contractuali, din cauza ca parcurge in conditiile actuale o distanta de doua ori mai mare decat in mod normal. Acesta este motivul sistarii agentului termic”, preciza RADET intr-un comunicat transmis vineri dimineata.

Conform calendarului anual de revizii comunicat de ELCEN pentru anul 2016, transmis catre RADET in data de 2 februarie, CET Sud era programat sa intre in revizie intre 6 si 26 iunie, iar CET Grozavesti intre 8 si 28 august.

“In fapt, CET Sud a intrat in revizie pe 1 iunie, iar CET Grozavesti a intrat pe 6 iunie, fata de 8 august, cum era programat initial. In aceste conditii, alimentarea consumatorilor deserviti de catre aceste centrale, respectiv locuitorii sectoarelor 2 si 3, a fost preluata prin manevre in sistem, de CET Progresu si CET Vest. Zonele Colentina si Pantelimon sunt situate la cea mai mare distanta de centralele din care se face in prezent alimentarea. Practic, apa calda parcurge pana in apartamentele bucurestenilor o distanta de 14 kilometri, fata de 7,5, cat era in mod normal, apa ajungand mai rece la consumator. Astfel, parametrii termici contractati de catre clienti nu pot fi asigurati”, se mai arata in comunicat.

Sursa foto: Kuzma / Shutterstock