“Daca in lunile iulie-august am atins un grad mediu de ocupare de 70%, in lunile de extrasezon acesta a inregistrat valori semnificativ mai scazute, reusind totusi sa obtinem un grad mediu de ocupare de 51% la nivelul intregului an. Aceasta valoare medie anuala a fost posibila in primul rand prin stilmularea turismului corporate in extrasezon. In plus, am lansat o serie de activitati si evenimente: vernisaj si live painting cu Ramon Grosos, cursuri de fotografie in colaborare cu F64, intreceri sportive, inclusiv cu initiere din partea unor sportivi de performanta precum Gabriel Tintea,” afirma Emil Munteanu, managing partner, Atra Doftana.

Din totalul incasarilor realizate in anul care s-a incheiat, 62% provin din serviciile restaurantului si 38% provin din cazari efectuate. In ceea ce priveste tipologia consumatorilor, si acestia se impart intre individual/leisure (58%) si business/corporate (respectiv 42%).

“O pondere importanta in cifra de afaceri este constituita din activitatile specifice de restaurant. Peste 60% din venituri au fost determinate de incasarile din servicii de restaurant, la fel cum – implicit – o pondere importanta din oaspetii Atra Doftana, au fost persoane venite exclusiv pentru un pranz, respectiv circa 3000 din cei 6000 de oaspeti", a spus Munteanu.

Pentru 2013, Atra Doftana isi propune o crestere de 15%, respectiv atingerea pragului de 1.000.000 de lei.