Asociatia Travel Focus va implementa proiecte de promovare turistica, proiecte sociale si de dezvoltare profesionala dedicate tinerilor pasionati de turism si va oferi posibilitatea companiilor private de a se implica in proiecte de responsabilitate sociala cu legatura in turism.

“Totodata, asociatia va crea programe de promovare si dezvoltare turistica pentru regiunile din Romania, va sprijini conceptul de “asociere” pentru dezvoltarea de produse turistice, cresterea turismului de incoming si a turismului intern, va cultiva spiritul antreprenorial, bunul simt si responsabilitatea in domeniul turismului, va sprijini si promova in Romania si in strainatate regiunile turistice, statiunile, judetele si orasele cu potential turistic, va promova mestesugurile traditionale, turismul durabil si gastronomia romaneasca”, se arata intr-un anunt al lui Razvan Pascu.

“Asociatia este un proiect pe care mi l-am dorit foarte mult si imi propun ca prin intermediul acesteia sa aduc autoritatile in fata proiectelor turistice care conteaza si care au impact real pentru Romania, iar companiile private si multinationalele care desfasoara programe de responsabilitate sociala sa aiba posibilitatea de a face ceva si pentru turismul romanesc”, a declarat Razvan Pascu, consultant marketing turistic si presedinte al Asociatiei Travel Focus.

Asociatia Travel Focus isi propune sa implice in proiectele sale specialisti in Social Media si organizari de evenimente, dar si tineri care isi doresc sa participe la programe de voluntariat.