Potrivit acestuia, aproximativ peste 20 de incidente au avut loc in 2008 din mai multe cauze cum ar fi situatii meteo, defectiuni tehnice sau eroare umana.

Conform directorului Aviatiei Civile din cadrul MTI, Catalin Radu, statistic vorbind, numarul de evenimente aviatice a scazut, in schimb, sunt mai mult mediatizate.

Ciuca a mentionat ca urmeaza ca, impreuna cu persoanalul din comisia tehnica, sa se faca o evaluare a aeronavei implicata in incidentul de sambata de la Timisoara, iar un raspuns preliminar ar putea fi formulat in cursul zilei de luni.

Un avion SAAB 2000, apartinand Carpatair, a avut probleme la deschiderea trenului de aterizare, sambata dimineata, cand se pregatea de aterizare pe aeroportul din Timisoara, turnul de control anuntand ca in avion sunt 47 de pasageri si 4 membri ai echipajului. Aparatul trebuia sa aterizeze sambata dimineata, la ora 8.05.

Citeste si:

Dupa ce a survolat peste o ora si jumatate aeroportul, pentru a consuma combustibilul aflat in rezervoare si a evita in acest fel izbucnirea unui incendiu puternic in momentul unei eventuale aterizari fortate, avionul a aterizat, toti pasagerii si membrii echipajului fiind teferi.

Avionul a aterizat fortat, in afara pistei, pe un covor de spuma ignifuga.

Ministerul Transporturilor a trimis o echipa de investigatii la Aeroportul din Timisoara.