Disneyland Paris si Blue Air au incheiat un parteneriat prin care turistii din Romania isi pot rezerva pachetele de vacanta pentru Disneyland prin intermediul site-ului companiei low-cost.
In plus, in saptamanile ce vor urma, Blue Air si Disneyland vor introduce pachete care vor include si bilete de avion si cazare.

“Vom discuta cu Blue Air posibilitatea introducerii de oferte comune pentru tursitii romani”, a declarat Jarek Dzwonkowski, responsabilul cu promovare si vanzari in Europa de Est al Disneyland Paris.

Blue Air are in prezent doua zboruri directe in relatia cu Paris, din Bucuresti si Cluj-Napoca. “Paris este o destinatie foarte populara in randul romanilor, asa ca parteneriatul cu Disneyland este un lucru firesc si ofera clientilor posibilitatea de a-si planifica vacantele la Disneyland”, a declarat si Adrian Ionascu (foto), director general al Blue Air.

Un zbor dus - intors spre Paris, cu compania aeriana low-cost, cu plecare in data de 18 noiembrie si retur pe 19 noiembrie, costa 154 euro.

In prima jumatate a anului, compania cu tarife scazute a transportat 540.000 pasageri, in crestere cu 27% fata de prima jumatate a lui 2008.

In perioada ianuarie-iunie 2009, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 56 milioane euro (237,7 milioane lei) , in crestere cu peste 35% in lei fata de primele sase luni din 2008, cand a raportat afaceri de 47,7 milioane euro (175,1 milioane lei).

Gradul de incarcare al aeronavelor Blue Air a fost in aceasta perioada de 75%.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri