Dupa mai multi ani de business, incepe sa fie normal (si necesar) sa gandesti in avans. "Unele business-uri isi fac planuri pe urmatorul cincinal. Noi, fiind intr-o categorie de eCommerce care se schimba extrem de rapid, iti faci planuri pe maxim 2-3 ani. Noi asa facem", spune Patrascu, prezent la Wall-Street 360.

De provocari ai parte in fiecare zi - la nivel strategic "am luat niste decizii care pe termen scurt nu se vad, insa pe termen lung esti convins ca vei avea succes. Trebuie sa rezisti tentatiei de a te gandi si razgandi, nu trebuie sa ai dubii, mai ales daca ai experienta de multi ani in acest domeniu. Trebuie sa inveti sa ai rabdare".

Plata cu cardul s-a dublat in ultima perioada pentru evoMAG.ro, ajungand la 11%, si inca 8% plata cu cardul, insa in rate. "In cele mai bune perioade, ajungem intre 18-19%, ceea ce este enorm fata de acum doi ani. Au scazut comisioanele foarte mult, ceea ce ne-a incurajat sa investim in directia aceasta. Acel comision ne sustine efortul pe care il facem pentru a ne administra cash-ul, iti doresti sa plateasca clientul cu cardul", puncteaza Mihai Patrascu.

Anul acesta, evoMAG estimeaza o crestere cu cel putin 15-20%, in linie cu industria. "Probabil ne apropiem de o piata de 2 miliarde de euro. Un alt lucru este profitabilitatea - noi am fost intotdeauna profitabili si astfel iti permiti sa investesti, nu am negociat cu acest lucru. A fi profitabil iti permite sa gandesti pe termen lung".

Cauta evoMAG un investitor? "Sunt discutii de cativa ani. Un investitor isi doreste sa vada evolutia ta in timp - pornesti de la tatonari, apoi vad ca esti sustenabil si de cuvant. Este vorba de incredere, in afara de cifre si evaluarea business-ului".

Afla din interviul video cateva secrete din spatele cortinelor evoMAG, cati clienti comanda produsele intr-o ora, dar si perspective asupra pietei si antreprenoriatului.