Comentarii pe articolul Ce masuri au luat RCS&RDS, UPC si Romtelecom pentru a trece de criza?


E foarte bine ca se ambunatateste calitatea serviciilor de IT , televiziune , telefonie mobila

Garba Antonio la 13 Octombrie 2009, ora 08:37
Criza cat ar fii de rea are si parti bune , an sensul ca multii atunci cand nu erau an ring , an focurile crizei , nu s-au gandit sa-si faca back-upuri pentru orice eventualitate.
Eu sunt de parere ca , daca marile companii principale distribuitoare de servicii IT , televizune , telefonie mobila aveau aceste planuri de acoperire dinainte , an perioada de criza care a venit nu ar mai fi fost competitia char asa de mare.
Oricum e un lucru bun , pentru ca aceasta perioada a deschis ochii multor , trusturi din acest domeniu punand mare pret pe calitatea serviciilor oferite catre client , punandu-l pe acesta si nevoile sale an prima linie indiferent de domeniul an care activeaza.
Daca aceste planuri de acoperire se vor executa si an alte domenii se poate trece foarte usor de criza financiara.
Dupa cum am mai spus , criza nu e un lucru neaparat nociv daca stam sa na gandim la ce putem sa oferim pietii economice de astazi la preturi avantajoase orientate exclusiv pe ce are nevoie clientul,fiecare oferta fiind personalizata an functie de plafonul financiar al acestuia.

  Inapoi la articolul Ce masuri au luat RCS&RDS, UPC si Romtelecom pentru a trece de criza?

Setari Cookie-uri