Comentarii pe articolul RCS&RDS a luat de la banci sute de MILIOANE de euro. Vezi aici detalii


Incurajez clientii RDS@RCS sa isi exprime aici opinia despre ei!

Fenesan Delia la 9 Martie 2011, ora 11:49
Ministerul Comunicatiilor sa analizeze foarte bine aceasta posibila preluare. Pentru aceasta ar trebui sa ia in calcul si parerea clientilor RDS@RCS. Serviciile oferite de acestia sunt defectoase, nu isi respecta contractele si daca este posibil fac totul sa prosteasca cu buna stiinta oamenii, nu au destui angajati in serviciul tehnic si cei care sunt ori nu sunt bine pregatiti profesional ori nu sunt motivati financiar pentru ca nu isi prea fac treaba cum ar trebui. Este inadmisibil sa semnezi un contract pe 3 servicii si sa primesti doua iar peste 3 luni sa il primesti pe al treilea. Este inadmisibil sa ai nevoie de 8 angajati ca sa instalezi 3 servicii si fiecare sa lucreze unul dupa celalalt pentru ca cel dinainte nu si-a facut treaba bine. Este inadmisibil sa lasi mizeria aceea in urma lucrarilor, sa nu fi dotat cu instrumentele necesare unei instalari, sa instalezi telefon (doar firul) fara aparat!
Parerea mea este ca oricum nu fac fata nici macar la clientii pe care ii au sau cel putin nu fac fata intr-un mod onorabil. Cred ca functionarii din sediile lor sunt in general zeflemitori si nu respecta clientii ! Cred ca sunt incapabili sa se extinda sau sa preia o alta societate sau aceasta preluare este posibila numai in masura in care serviciile oferite vor fi si mai proaste decat cele oferite! Hai sa fim sinceri? Ce societate de telecomunicatii ofera un serviciu satisfacator in Romania? Cred ca nici una, dar neavand altele, ne abonam la una din ele chiar daca nu ne convin si ne nemultumesc serviciile lor! Cu alte cuvinte. servicii scumpe si proaste!

  Inapoi la articolul RCS&RDS a luat de la banci sute de MILIOANE de euro. Vezi aici detalii

Setari Cookie-uri