Comentarii pe articolul Vodafone a pierdut peste 500.000 de clienti in ultimul an


este o normalitate

la 17 Mai 2011, ora 11:30
Este foarte normal si foarte logic ce s-a intamplat .Alceva decat o mogratie puternica spre Cosmote datorita facilitatiilor de sistem care sunt oferite .Si asta din simplul motiv ca generatia 35-45 de ani a inteles rolul telefonului ,asta ca sa nu mai spun de cei peste aceasta varsta .Actualmente telefonia este acaparata de copii si tineri ,care-si traiesc viata crezand ca ea este telefonul .Asadar nici Voda si nici Orange n-au inteles sa vina cu niste pachete de oferte dedicate tinerilor mici si mai mari la preturi mai de nimic .Cei doi sa se multumeasca cu acei care mai au firme si inca sunt legati de ei datorita conservatorismului .Ca sa nu mai spun ca cei doi operatori au preturi la telefoane uneori de 3 mai mari decat pe piata libera ,si asta la clasa de LOw.entry .Adica telefoane si nu apartamente cu trei camere .Telefonul a fost ,este si va fi doar telefon ,toate celelalte sunt bune in masura in care te folosesti ca un ajutor si nu ca un motiv de a arunca banii .S-a dus vremea in care faceau bani cu nemiluita din specularea oamenilor de a avea ce altceva decat nimic .Asadar totul este un singur lucru care nu este decat foarte putin in tara asta MANGEMENT. .Care este peste tot dar lipseste cu desavarsire .
la 17 Mai 2011, ora 13:05
s-au practicat tarife foarte mari, au facut un profit neasteptat, au triplat , mai ales in primii ani cind au intrat pe piata romineasca, preturile incredibil, am avut facturi ca nu stiam cum sa ma mai descurc, si am renuntat la serviciile lor, mai ales ca nu am exagerat niciodata cu convorbirile telefonice, fie in retea,fie in alte retele de telefonie fixa sau mobila.
Popa Cristian la 17 Mai 2011, ora 14:13
Mare branzaaaaa!!! Asta e normalul. Poate un normal prea ridicat. Sa se bucure ca au profit. Altfel mergeau in Yemen!
Emil Anghel la 21 Mai 2011, ora 18:21
Normalitate sau anormalitate, ar trebui sa le dea de gandit si sa faca in asa fel incat sa isi trateze asa cum trebuie clientii. Pe mine oricum m-au pierdut. Conditiile contractuale care le au, atat Vodafone-ul cat si ceilalalti operatori, mi se par dezastruoase si abuzive, mai bine pe cartela decat pe abonament. Nu au pic de intelegere fata de clientii vechi iar de cei noi nici nu mai vorbesc.

  Inapoi la articolul Vodafone a pierdut peste 500.000 de clienti in ultimul an

Wall StreetUltimele stiri online din economie si afaceri

Cauti inspiratie in business sau vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri care influenteaza mediul de afaceri? Activeaza notificarile