Comentarii pe articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: A fost Isarescu un premier bun in 2000?


A fost Isarescu un premier bun?

Alexe Ion la 27 Mai 2011, ora 15:56
Da in acele timpuri a fost un premier bun.
In aceste timpuri ar fi un premier excelent.
Diferenta dintre Emil Boc si Mugur Isarescu este diferenta dintre un analfabet si un profesor universitar la ASE.
Moldoveanu Emil la 27 Mai 2011, ora 16:37
Singura chestie ca mai sunt si alti "profesori universitari" care vor face ORICE sa il impiedice pe Isarescu sa miste ceva in tara asta. Vezi mai sus pe cel pentru care Isarescu a fost NASOL. Chiar iti imaginezi ca vor accepta multi ordinea in economie?
Repet: citeste mai sus mesajul aluia cu NASOL.
Dar TREBUIE facut ordine. Cat despre Boc, te intreb: ce pregatire ai? Nu diplome, ca din astia contabili (in opozitie cu economisti) sunt destui.
Vezi si zisul program USL.
Emil
Cincu Eugen la 27 Mai 2011, ora 16:54
a fost pacat, dar si bine ca nu a castigat prezidentialele, pacat, pentru ca ar fi fost cel mai bun presedinte roman de pana acum, dar poate atunci am fi avut o problema la banca nationala in lipsa dansului. cat priveste aprecierea sa ca prim ministru, cred ca nu poate fi facuta de un jurist care se lauda ca a salvat economia distrugand 250-300 de mii de firme, si implicit afectand viata a milioane de oameni si un neica nimeni ajuns cu ajutorul nostru presedinte si care de 8 ani face 2-3 greseli pe zi de atitudine si comportament, pentru ca de alte aspecte mai inalte ale functiei sale nu a reusit inca sa se apropie. pacat de intrebare, iar raspunsurile par a fi date din partea mogulilor. pacat!
la 27 Mai 2011, ora 18:02
nuuuuuuuuuuuuuuu ----------nici ca guvernator nu este - se stie
Iscru Vasile la 27 Mai 2011, ora 19:00
Mugur Isarescu este cea mai credibila persoana din Romania fiindca stie bine ce vorbeste.Ca sa poata deveni prim ministru trebuie debarcati toti oamenii politici din functii de conducere,altfel nu poate lucra.Mincinosii si hotii nu au sa accepte acest lucru.Nu mai sunt multi oameni de caracter in Romania.
Bele Ioan la 27 Mai 2011, ora 19:15
Da a fost un bun premier. In acea perioada a renceput creșterea economica duoa cțiva ani de scadere
la 27 Mai 2011, ora 19:19
este omul care mi-a sprijinit dusmanul de moarte. asta face ca opinia mea sa fie oarecum subiectiva. in fine. daca este inteligent va sta deoparte. vremea sa a trecut. singura sa sansa ca om politic ar fi ca masoneria sa sustina regalitatea in locul presedintiei, caz in care el ar deveni iar tranzactionabil un timp.
Calin Doru la 27 Mai 2011, ora 20:04
Binenteles ! A fost si poate fi cel mai bun premier. Norocul Romaniei ca a avut un stalp ( "Stalpul casei dinspre crivat" cum se spune in popor ). La ce economie distrusa de tot felul de aventurieri "politici" a fost cel ce a tinut si tine leul in frau. Si cine poate tine in frau mai bine "sangele" unei economii decat un "bancher" adevarat. Sper ca cei ce l-au numit "profesor" in zeflemea sa inteleaga ca trebuie sa-i multumeasca nu sa-l apostrofeze. Un ucenic isi respecta maestrul, nu-l jigneste fie si la "sto". Pacat ca ne-am degradat nu numai ca oameni ci si ca fiinte! Deocamdata e cel mai bun acolo unde este. Daca pleaca, leul va deveni o amintire. Chiar trebuie sa stricam totul? Respect pentru cei ce au fost si cei ce vor intelege! Sper ca si iubitul si rabdatorul cititor sa-mi dea dreptate... indiferent de optiunile sale politice. :D
Dumi Vulcan la 28 Mai 2011, ora 01:35
dastept, informat, educat si sustinut dinafara puternic! plecat in america la scolit, intors in tara cu un scop anume! nu degeaba este guvernatorul bnr!
novo ordo seclorum si in god we trust sunt doar o parte din mottourile adoptate!
parerea mea!
Dumi Vulcan la 28 Mai 2011, ora 01:40
ps, scria cineva ca nu se va schimba nimic in tara romaneasca, tin sa.i raspund: nimic nu ramane batut in cuie, totul se schimba in universul asta, nimic , da nimic nu va mai fii asa cum a fost sau cum stim! e valabil si pt romania!
john lennon imagine !
Toleapa Aurel la 28 Mai 2011, ora 19:04
Este ca proverbul : "Ursul trece si caini latra" , atat poate sa faca personajele astea sinistre in momentele astea .
la 28 Mai 2011, ora 20:24
pentru ca tot ce propunea si facea ,era garantat de o profunda analiza a fenomenelor economice dublata de siguranta unui om de stiinta cinstit.
la 28 Mai 2011, ora 22:04
Un prim ministru foarte bunPacat ca nu a avut sustinerea necesara pentru a face ordine in gasca politica a Romaniei.Daca am avea mai multi oameni ca D.sa am putea intra in normalitate.Si-a pus cineva intrebarea daca nu era un om competent ca dansul in fruntea BNR unde am fi ajuns?
la 29 Mai 2011, ora 01:16
tot ceea ce a facut isarescu , s-a vazut in urmatorii ani.el a pus bazele cresterii economice. poate sa spuna cine ce vrea , dar asa este.chiar daca pentru un economist este foarte greu sa se miste intre politici. si ca sa va dau un exemplu ca sa inteleaga toata lumea este ca si cum isarescu s-ar pune sa faca autostrada de la bucuresti la iasi cu tot ceace ce tine de poduri , viaducte , terasament, deci 90% din autostrada , iar apoi vine nastase pune ultimul strat de asfalt si se bate in piept ca el a facut autostrada. este exact ceea ce s-a intamplat.
Christian la 30 Mai 2011, ora 08:19
Pare bun pentru ca este educat si civilizat. Insa el si "specialistii" bine platiti de la BNR n-au facut nimic in 20 de ani. N-au atins nicio tinta...Au stat cu fundul pe rezervele bancilor si au aparat leul. Asta fac si acum si toata lumea crede ca e mare stiinta asta. Problema lor obsesiva e cursul. Numai in curtea Poloniei daca se uita si vedea cum se procedeaza. Nu neg ca nu ar fi mai bun premier decat ce avem acum. Nu suporta comparatie...Dar nu este geniul pe care-l credeti.
Predan Valentin la 30 Mai 2011, ora 11:31
da! a fost un super premier. Sunt convins ca daca ar fi avut un mandat intreg -macar- am fi avut cel putin 5 ani avans inc eea ce priveste dezvoltarea
Andreiu Dan la 30 Mai 2011, ora 14:51
Da, a fost un premier bun pentru tara in acea perioada, dar nu stiu cum de i-a lasat pe zapcii de basescu si boc- niste incompetenti si ,pe deasupra si mafioti sa faca datorii pentru zeci de ani d-aici incolo. Cred ca dl. Isarescu se teme de basescu, iar cu patriotismul nu cred sa se omoare prea mult ,desi functia pe care o ocupa i-ar cere-o.
Marcel la 31 Mai 2011, ora 07:48
Cutm, disperai, soluii! Soluii, la ce? nlocuirea oamenilor nu poate substitui sistemul! Orict de bun ar fi unul sau altul, n cloaca politic n care a ajuns Romnia, nu se mai poate face nimic! Cum s faci ordine cu Justiia romn?Cum s depeti legislaia croit special i tocmai de cei care ar putea (singurii!) s o schimbe?Cum s faci opinie cu televiziunile noastre , dominate de interesele celor care le-au nfiinat? Aici, Iri, Pepe, pentru prostime i ur, incitare pentru restul! ,Deocamdat, cu d-alde tia, ajuni la putere, nu se va putea face nimic! Vrei un prim ministru mai bun? Pi, dac i bag i lui una n pat?Oricine ar fi, o s fie bun att ct va fi lsat s fie!!!

  Inapoi la articolul INTREBAREA PENTRU CITITORI: A fost Isarescu un premier bun in 2000?

Setari Cookie-uri