Actualitate
Stiri despre Investitii
Stiri din Business
IT & Media
Lifestyle
Wall-Street Special
Calculator salariu net: Introduceți salariul brut pe care îl primiți de la angajator pentru a afla care este suma efectivă care vă intră în cont la finalul lunii. Calculatorul de salariu net dezvoltat de Wall-Street.ro va afișa defalcat principalele taxe și contribuții pe care angajatorul le plătește din salariul brut. După introducerea salariului brut, selectați în câmpul ”industrie” domeniul în care activați pentru afișarea completă a sumei în calculatorul salariului net.
Comentarii pe articolul Sute de mii de clienti renunta la Orange si Vodafone - cum comentati?
Cine i-a detronat?
unele telefoane nici macar nu se vand fara abonament
cand o sa aiba ofertereale de telefoane si pentru abonatii existenti si la prepay nu vor avea aceste dilleme
Dar eu c red ca ii detroneaza si marketingul prost. Chiar foarte prost pe partea de fidelizare, de pastrare a vechilor abonati, cei care conteaza. Obiectivele de marketing par prost setate, focus pe new users, in detrimentul celor existenti. Majoritatea ofertelor, daca nu toate, cum remarca si un alt comentariu, se adreseaza noilor veniti, uitand complet de cei vechi.
Am abonament de vreo 15 ani la una din ele, si in calitate de client fidel, m-as astepta sa beneficiez automat, fara sa-mi bat eu capul cu asta, de cea mai buna oferta din piata, prin actualizarea zilnica daca e cazul, a abonamentului meu. Din pacate asta nu se intampla, si abonamentul vechi devine din ce in ce mai dezavantajos fata de cele noi, iar cartela devine mai interesanta decat orice abonament.
Apoi, marketingul adresat clientilor noi sau vechi, este aiuritor. Daca aveti rabdare, urmariti mesajele promotionale si vedeti daca intelegeti ceva din ele. E un puzzle imens de oferte incrucisate...cel putin asa le percep eu...Pare un puzzle imens de oferte incrucisate, care se schimba in fiecare zi. In conditiile in care de pilda un client are nevoie sa vada un spot de cel putin 3 ori doar ca sa-si aminteasca despre ce e vorba. Degeaba, a doua zi e alt spot. Trebuie sa fii probabil cu adevarat obsedat de telefonul si abonamentul sau cartela ta, ca sa le si urmaresti. Ai impresia ca intreaga comunicare se adreseaza doar echipei de marketing a operatorului respectiv, desi banuiala mea este ca nici aceia nu stiu toate ofertele.
In al treilea rand, incercati sa comunicati in calitate de client cu vreunul din acesti operatori, fara sa pierdeti vremea si fara sa va deplasati la vreun centru, si veti vedea cum functioneaza customer service. Iti trebuie nervi de otel ca sa te strecori prin hatisul sistemului.
Cam aceleasi probleme si la operatorii de cablu, in privinta fidelizarii vs. new users.
Chestionarul din articol e prost gandit, nu se poate raspunde la primele 2 intrebari decat daca ai abonamente la toate trei companiile... iar intrebarea 3 e de genul "ai venit?" " te-ai trezit?"... cu raspuns previzibil.
1, La DIGI MOBIL am tarifare la secunda din prima secunda a convorbirii
2 Tarifele sunt foarte mici
3 chiar daca nu platesti 2 eur pe luna abonament ai minute in retea multe cu 2 eur unlimited si tarifele fara cei 2 eur sunt super bune in comparatie cu ce ofera restul
4 am avut abonamente destul de mari cu multe facilitati la toti 3 operatorii din chestionar ( Vodafone, Orange si Cosmote) dar am renuntat la toate in favoarea Digi Mobil
-lipsa ofertelor de telefoane si la pre-pay, iar de fidelizarea unui utilizator pre-pay.............fara cuvinte
O mare nesimtire, un marketing de ferentari de 2 lei.
la fel, mai au ei niste concursuri cu mesaje de genul : trimite acum mesaj la nr xxx si poti castiga xxxxxx euro. Mesajul ala costa peste 1 euro.
eu un fel de alba-neagra din targ, numai ca macar la aia le vezi mainile cand incerca sa te faca de bani. la Vodafone e mai usor.
MARKETING SI CAMPANII PENTRU PROSTI.
Tocmai pentru faptul ca nu ma simt prost, vreau sa ma mut de la ei.
Eu cred ca numai datorita calitatii proaste a serviciului relatii cu clientii (in plasa aia de paianja pe care o recita robotul iti vine rau) si a tarifelor practicate.
La toti operatorii de telefonie celulara l-i sa urcat la cap popularitate si succesul.
Inapoi la articolul Sute de mii de clienti renunta la Orange si Vodafone - cum comentati?