4 / 5

Alexandru Stoica, dol.ro: Intram in era web 2.0 in e-commerce

Grupul RTC va investi, anul acesta, 1 milion de euro in dol.ro pentru modificari de design in platforma e-commerce, campanii de comunicare si promovarea produselor si serviciilor comercializate, a spus, pentru Wall-Street, Alexandru Stoica, administrator dol.ro.

“Intram in era web 2.0 e-commerce. “, considera Alexandru Stoica, ceea ce inseamna, potrivit acestuia, “perpetual beta”, adica modificari permanente ale functionalitatilor oferite de site, tool-uri care pe masura ce aduna date si informatii de la utilizatorii site-ului, pot oferi recomandari relevante de produse, discounturi si oferte pe baza comportamentului acelui user.

In magazinul online dol.ro cel mai bine s-au vandut, in primele doua luni ale lui 2008, cartile si produsele IT, iar cartea va ramane produsul care va inregistra cea mai mare rata de crestere pana la finele lui 2008, estimeaza Stoica. Pe piata de retail online in ansamblu, cele mai cautate vor fi produsele IT&C, considera Stoica, datorita numarului mare de magazine online deschise pe acest segment.

Alexandru Stoica apreciaza ca Jocurile Olimpice si Campionatul European de Fotbal care se vor desfasura in vara aceasta vor influenta pozitiv atat vanzarile pe segmentul IT&C (foto si video), dar si pe cel de beletristica.

Oficialul dol.ro apreciaza ca piata de retail online din Romania este una stabila, care nu va aduce surprize mari in 2008, cu exceptia intrarii a unor retaileri consacrati. Alexandru Stoica apreciaza ca anul acesta vor aparea magazine online care sa acopere si nisele neexplorate inca (n.r. jucarii, fmcg, cadouri etc.).

Diverta, retailer-ul sub aripa caruia functioneaza magazinul online dol.ro, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 46,5 milioane euro, mai mare cu 20% fata de 2006 si intentioneaza sa pastreze acelasi ritm de crestere si in 2008 cand vizeaza afaceri de peste 56 de milioane de euro.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri