Bugs Bunny

Bugs BunnyCa adulti, realizam faptul ca celebra expresie a personajului Bugs Bunny’s “What’s up, Doc?” (Ce se intampla, doctore?) poate sublinia importanta comunicarii zilnice intre o companie sau un brand si clientii sau consumatorii sai.

A adresa aceasta intrebare reprezinta o modalitate simpla, dar eficienta, de a le arata clientilor tai ca starea lor este importanta pentru tine.

Sursa foto: Wikipedia

In cautarea lui Nemo

In cautarea lui NemoExista mai multe lectii pe care personajele din acest desen animat ni le ofera. In primul rand, Nemo ne invata ca, desi avem impresia ca avem informatii suficiente – in special cand intram in zona antreprenoriatului – este util sa invatam si din experienta altora.

De asemenea, faptul ca Dory uita lucrurile importante subliniaza importanta unei organizari bune in succesul unei afaceri. Nu este nimic exagerat in a-ti nota anumite lucruri. A uita detalii importante intr-un business poate fi extrem de periculos.

Sursa foto: Wikipedia

Scooby Doo

Scooby DooAtunci cand conduci o afacere este recomandat sa iti depasesti frica si sa ii informezi pe angajatii tai despre faptul ca pot urma momente mai dificile in evolutia business-ului.

Sursa foto: Wikipedia

Tom si Jerry

Tom si JerryFiecare poate observa faptul ca desenele animate cu Tom si Jerry au fost realizate in jurul unui principiu de business simplu: daca tot ce faci se rezuma la a-ti urmari competitia, afacerea ta va avea de suferit. Incearca sa vii cu ceva diferit care sa te evidentieze in industria in care activezi.

Sursa foto: Wikipedia

Shrek

ShrekChiar daca la inceputul unei afaceri este bine sa urmezi reguli clasice, nu este neaparat sa le respecti in permanenta. Este important sa experimentezi, sa cauti metode noi de a reusi in business.

Sursa foto: Wikipedia