3 / 5

Ce fel de dezvoltari imobiliare vom urma

Desi consultantii spun ca nu sunt firesti dezvoltarile rezidentiale in apropierea unui aeroport, zona de sud ar putea atrage, urmand exemplul nordului, importante investitii in sectorul rezidential.

„Este clar ca o astfel de investitie poate atrage dupa ea si alte investitii. O infrastructura buna atrage investitori in rezidential, care la randul lor atrag investitiile in retail. Aparitia acestui aeroport va atrage si investitii in industrial, timpul destinat transportului de marfa putand fi unul din motivele acestor investitii in industrial”, ne-a explicat Valeriu Ichert, Manager of Land Department CB Richard Ellis | Eurisko.

Adrian Ghimpau, din cadrul Coldwell Banker, este de parere ca, in Bucuresti, nu exista inca un segment al pietei imobiliare despre care sa se spuna ca a ajuns la saturatie. Prin urmare, vom vedea dezvoltari atat in zona rezidentialului, cat si in zona industrialului - insa mai putin pe segmentul comercial, care a fost acoperit destul de bine de jucatorii mari de pe piata.

„Avand in vedere configuratia urbanistica actuala a zonei, caracteristicile pietei terenurilor, cat si proiectele de infrastructura de anvergura anuntate pentru zona sudica si sud-estica a Bucurestiului (noul aeroport, sectiunea sudica a noii rute ocolitoare a Bucurestiului, canalul Dunare-Bucuresti, posibila autostrada Bucuresti-Craiova), aceste terenuri sunt in principal pretabile pentru dezvoltarile industriale si rezidentiale”, a afirmat si consultantul Atisreal.

Marian Orzu nu exclude nici dezvoltarile de tip office, pe langa cele de tip industrial, retail si chiar rezidential.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri