Deschis in urma cu un an, Veranda Mall a aparut in piata intr-un moment in care retailul sufera transformari uriase, in care comportamentul consumatorului se schimba radical si toti jucatorii din piata trebuie sa se repozitioneze. Andrei Pogonaru, proprietarul mall-ului de la Obor, a explicat la retailArena care sunt principalele repozitionari facute in primul an de activitate, pentru ca centrul comercial sa raspunda nevoilor celor 430.000 de oameni care locuiesc in apropiere. Urmareste editia speciala a emisiunii Profesionistii in Retail, filmata la retailArena 2017.
"Veranda Mall este un centru de proximitate, putem spune aproape comunitar. Ne-am dat seama repede ca aveam nevoie de o varietate mai mare pe partea de food si pe cea de entertainment. Asa ca am deschis un cinematograf de realitate virtuala, am inceput sa gazduim piese de teatru pentru copii, etc. Trebuie sa combinam utilul cu placutul, iar pe partea de util vom aduce in curand Evidenta Populatiei Sector 2, astfel incat sa poti sa iti faci buletinul in mall. Ne gandim la nevoile celori 430.000 de oameni care locuiesc la 10 minute de noi", a declarat Andrei Pogonaru.
Sursa foto: Ovidiu Udrescu
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: