Procesul de rebranding are impact imediat si vizibilitate sporita in special pentru reteaua de distributie si service Tiriac Auto.
Elementul cel mai ofertant din punct de vedere vizual al intregului proces de rebranding este blazonul Tiriac. Acesta respecta din punct de vedere al simbolurilor reunite, cromaticii si constructiei toate standardele aferente, fiind atestat de Comisia Nationala pentru Heraldica a Romaniei.
"Blazonul reuneste valorile principale ale organizatiei: Leul simbolizeaza integritatea si puterea. Albina incadrata de cele doua romburi inseamna munca organizata si disciplina. Steaua este viziunea asupra drumului urmat. Turnul reprezinta stabilitatea, protectia si dorinta de inaltare", se arata in comunicatul companiei.
“Am realizat un amplu proces de selectie la care au participat cele mai cunoscute agentii de branding din tara. Impreuna cu castigatorii concursului, am dezvoltat un nou simbol pentru marca Tiriac. Logotipul final a fost ales in urma unui studiu intern realizat pe un esantion reprezentativ de colegi, selectati din toate diviziile grupului; in cadrul acestuia, majoritatea a ales blazonul ca fiind cel mai puternic si reprezentativ simbol pentru marca Tiriac", a precizat , marketing director Tiriac Holdings.
Infiintat in 1993, grupul Tiriac reuneste la ora actuala peste 40 de companii din domeniile cele mai diverse: auto, imobiliare, servicii financiare si de leasing, transport aerian de tip VIP charter, servicii de paza si protectie etc.
Tiriac Auto reprezinta marcile: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Ford si Hyundai.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: